Вообичаениот ред беше изместен.
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)
Од таа помисла се наморничавив.
„Клучарчиња“
од Бистрица Миркуловска
(1992)
Не му завидував на Љупчо. Знаев, по некој миг и јас ќе го држам в раце сопствениот плен.
„Клучарчиња“
од Бистрица Миркуловска
(1992)
На ред бев јас. Дланките ми се испотија.
„Клучарчиња“
од Бистрица Миркуловска
(1992)
„Си стокмил четиринаесет“, рече Љупчо, „ама триесет и едно е појако од четиринаесет, да знаеш.“ Дејко молчеше и само нишна со глава.
„Клучарчиња“
од Бистрица Миркуловска
(1992)
На ред беше Дејко. Се упати накај ОПЕЛОТ.
„Клучарчиња“
од Бистрица Миркуловска
(1992)
Дејко зеде само една карта и рече - „Лежам!“
„Клучарчиња“
од Бистрица Миркуловска
(1992)
Толе, кај одеше, што земаше — секаде плаќаше преку разни бакшиши на децата — награди за извршени услуги и други подароци на посестримки и нивни блиски.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
Организацијата веќе почна да фаќа корени насекаде, а Мариово во прв ред беше организирано, бидејќи со своите густи гори тоа беше природен заштитник на оние обесправени што сакаа да се борат против тиранијата на султанот.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
На дневен ред беа измените на кривичниот закон, кој во новата верзија предвидуваше тешки казни за дела против државата, дури и смртна казна.
„Сонце во тегла“
од Илина Јакимовска
(2009)
Едниот чувар на редот беше жена, малечка и набиена, од оној тип кој што без проблем ги тепа сите машки во класот во основно.
„Браќата на Александар“
од Константин Петровски
(2013)
Муабетите за промената на стариот ред беа допреле до него и претходно. Крајот на Слободните Пасишта се наближуваше.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Последната голема пропаст, навестена од Кинг Џејмс, уште дотолку го сруши.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
На Татко, чиј ред беше да ги претстави најтипичните заемки од областа на историјата, администрацијата, оружјето и воените звања, географијата, временските појави и другото на коешто ќе наидеше, додека според договорот, Камилски требаше да ги издвои и најкарактеристичните заемки со најдолговечна и најширока употреба на Балканот и во неговите граници.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
На ред беа турцизмите со кои се именуваат разните алати и направи што се употребувале од поголемиот дел на населението.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Со таква задача беше задолжен и Камилски, којшто овие зборови требаше да ги извлече од областа на архитектурата, урбанизмот, трговијата и занаетите, земјоделската терминологија, алатите, парите, мерките.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
И откако со Татко им пресудија на првите османскотурски заемки (јаничарството, курбанот и башибозукот), на ред беше занданата.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Тој запре на следните општопознати заемки од оваа област како: алат, направа за работа, прибор инструмент (од арапски alat); бикчкија, остар чевларски нож за кроење кожа (од турски biki); казма, копач, лопата за копање (од турски kazma); токмак, вид чекан од дрво (од турски tokmak); фалака, валака, направа за мачење со која се врзувале и рацете на оној што бил осуден на казна тепање (од арапски falaka); чекич, чекан (од турски eki); ченгел (од персиски engel); алка (од арапски halka); бурма, прстен (од турски burma); и почесто со исто значење заемката чивија (од турски ivi); калем, молив (од арапски kalem); тебешир, креда (од персиски tebeir).
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
О, ти луѓишта, хигиенисти! Се колнам, сите извештаи од ред беа со иста содржина.
„Големата вода“
од Живко Чинго
(1984)
Тоа што тој успеа да го постигне во однос на редот беше на таков степен што предизвикуваше општо одушевување.
„Големата вода“
од Живко Чинго
(1984)
Тој затрепери. На ред беше болка, некој нов вид болка.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Во легнувањето пак ред беше прво да легнат старите, а дури потоа помладите.
Ѝ рече Петре на Тодора кога останаа сами:
„Види што сум ти донесол.
„Вежби за Ибн Пајко“
од Оливера Николова
(2007)
Са пуле ки са стоплиме мауце! Ејми и ред беше сонцето да си а покаже муцката! Ки гу забрават виа дичијнта!
„Исчезнување“
од Ташко Георгиевски
(1998)
Едната буква од вертикалниот ред беше падната, а долната штангла, напречната, искривена и целиот круг малку поднаведнат на едната страна, како да потклекнал под тежок напор од другата страна.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Одамна оваа грдомазна железна конструкција не светеше навечер, а преку ден стоеше изгубена меѓу покривите, на височината.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Човекот ги префрли обете раце преку железото, како да се распнува на него, и сега гледаше удолу без она несигурно стоење на тлото.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Како и да е, значи, го завршив тој кошмар и на ред беше иселувањето од станот.
„Знаеш ли да љубиш“
од Ивана Иванова Канго
(2013)
Разговаравме за летовањата, кој каде ќе оди и кога, а тоа е една од темите што најмногу ја сакам.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Раскажував со покајанички глас, често повторував дека сум виновна и дека таква глупост никогаш повеќе нема да ми се повтори.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Другите точки од дневниот ред беа попријатни.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Главна точка на дневниот ред бев, како и што претпоставував, јас.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)