Додека бавно се создаваа расказите за оваа книга, морав да го продадам фолксвагенот. За само 800 германски марки.
„Човекот со четири часовници“
од Александар Прокопиев
(2003)
Прво минав на раскази за деца, потоа на рецензии, сѐ покуси и покуси, па на текстчиња од астрологија.
„Слово за змијата“
од Александар Прокопиев
(1992)
А од друга страна на „Талантот” на Маркоска, јасно се гледа чудесниот надреалистички профил на поетскиот двојник, во простор-времето на „гротесктната судбина”, посветена на Данил Хармс, каде фантастично кореспондира со својот поетски роднина и варирајќи го неговиот расказ за Лазар (првовоскреснатиот), буквално го допира исчашениот универзум на Хармс, со една сардонична леснотија на „баналното полупостоење”, поентирајќи:
„Сите притоки се слеваат во моето корито“
од Марта Маркоска
(2009)
Тука е и крај на записов што не е и што не можел да биде расказ за селото на каков нѐ научил нашиот писмен мислител.
„Забранета одаја“
од Славко Јаневски
(1988)
„Барокниот“ стил, или она што го подразбираме под „магиски реализам“, го среќаваме во оние раскази чија произволност мораме да ја прифатиме ако сакаме да поверуваме во нив. Таков е, на пример, расказот за Моне Хенџов-Даров.
„Захариј и други раскази“
од Михаил Ренџов
(2004)
СКОПСКИ РАСКАЗИ Ташко Георгиевски Драги Михајловски избор: Лидија Капушевска - Дракулевска Продолжуваме со раскази за градот „Скот-е”, распнат на сливот на реките Вардариште и Гомнар. okno.mk 57
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)