Дури и најмала промена во тлоцртот на мојот проект ќе имаше далекосежни последици по исходната слика за машкото геј-постоење што се дава тука.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Тој никако не треба да се сфаќа како претставителен за целата геј-култура, а не го ни отсликува целиот опсег на субјективитетот на геј-мажите.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Во секој случај, констелацијата на жанри, практики и вредности што ја опишав – целaта спрега на кампот, дивите, абјектноста, естетиката, играњето улоги, неавтентичноста и мелодрамата – претставува само една димензија од машката геј-култура и од машкиот геј-субјективитет.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Се обиде, сепак, да го задржи вниманието врз натамошниот тек на излагањето на Сретен Јаворов: - Јас сум свесен, другари дека реализирањето на овие проекти ќе бара големи жртви.
„Патот на јагулите“
од Луан Старова
(2000)
Покрај тоа низ кулоарите се рашири клучната вест. Уште понеобична. Не. Дури вџашувачка.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Лајбах ќе биде исполнуван од Словенската филхармонија, онаа правлива, ригидна институција наменета за конзервирање на традицијата, а конците на проектот ќе ги преземе уметничкиот водач на Словенската филхармонија, еден од најперспективните диригенти од средната генерација, редовниот гостин на миланската Скала, диригентот Марко Летоња, а нивните дела ќе бидат оркестрирани од двајца словенски композитори, Урош Ројко и Алдо Кумар.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Проектот ќе биде завршен до 2025 година.
„Тополите на крајот од дедовата ливада“
од Бистрица Миркуловска
(2001)
Што ако решев, наместо на Милдред Пирс, да се сосредоточам на онакви класици култни за гејовите какви што се некои филмови со Бети Дејвис: Језавела (Jezebel), Мрачна победа (Dark Victory), Писмото (The Letter), Лисичињата (The Little Foxes), Измама (Deception), На крстопат (Now, Voyager) и Сѐ за Ева (All about Eve)?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)