Веројатно дека праксата на филмската уметност уништила многу инспирации и заробила многу слободоумни концепти, но суровоста на селективниот систем на филмската продукција во многу голема мера ги прави експлицитни разликите помеѓу индустрискиот производ и уметничкото дело.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Разликувајќи меѓу јавниот (политички) интерес и приватниот (економски), овој текст ги истражува причините и модалитетите на приватна узурпација на јавниот простор, како и уметничките стратегии за негово повторно освојување, со посебен фокус врз уметничката продукција во Централна и Источна Европа. 78 Naomi Klein, No Logo (London: Flamingo, 2000), 131. 70 2.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Ова прашање е уште поважно и ургентно во пост-социјалистичките држави, во контекст на нивната транзиција кон неолиберален капитализам, каде што јавниот простор сè повеќе е узурпиран од приватниот капитал.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)