Во оваа програма ќе бидат вклучени разни изворни материјали, подготвителни цртежи, меморабилии, и други материјали што го одредуваат делото во формален и културен контекст.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
После тоа се емитува и друга серија спотови во која повторно се наоѓа нашиот тест-спот.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Елемент без едноставност. Елемент, без оглед дали се сфаќа како средиште или несводлив атом, на архи-синтезата воопшто, на она чие дефинирање би требало да се забрани во рамките на системот на опозиции на метафизиката, на она што, следствено, дури и не би требало да се нарекува искуство воопшто, ниту потекло на смислата воопшто.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Филмовите ќе можат да се видат не само во специјалната сала туку и во самите галерии.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Третиот спот по ред е тест-спотот.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Токму во таа смисла биологот денес зборува за писмо и про-грама во врска со најелементарните процеси на информација во живата клетка.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Но каде се зборува за Ворхол како филммејкер, Ворхол како уметник на инсталации, Ворхол како музички продуцент, Ворхол како писател, Ворхол како издавач, Ворхол како фотограф, Ворхол како филозоф, Ворхол како дворска будала, Ворхол како колекционер - Ворхол како тотален уметник. (...)Под кураторското водство на Марк Франсис, музејот ветува еден профил како резултат на уметничко и историско истражување, нудејќи досега најразработен и комплексен портрет на Енди Ворхол.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Без оглед која програма ќе биде избрана спотот едновремено ќе биде емитуван на сите три мрежи.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Најпосле, без оглед на тоа дали постојат или не постојат суштински ограничувања, целото поле покриено од страна на кибернетичката програма ќе биде поле на писмото.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Ќе можеме и да си запееме, а новогодишната програма ќе ја гледаме репризирана.“
„Тополите на крајот од дедовата ливада“
од Бистрица Миркуловска
(2001)