Оттогаш претпочитам да се нарекувам себеси Евреин.”
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Се сметав себеси интелектуално за Германец, сѐ додека не го забележав раснењето на антисемитските предрасуди во Германија и германска Австрија.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Холандината методолошка приврзаност кон историската контекстуализација и деконструкција како орудие кое ќе ни помогне да ги лоцираме машките предрасуди во текстот и кое ќе помогне да ги откриеме или повторно промислиме хиерархиските отпори и исклучувања коишто ги направија жените невидливи, го условува нејзиното потпирање врз континенталната философија како пат кој води надвор од машката философија.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Како поддршка за сопствениот проект таа им ја пронаоѓа трагата на феминистичките критики на индивидуализмот и машките предрасуди во онтологијата, метафизиката, епистемологијата и философијата на науката.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Првиот дел е критика на машката предрасуда во емпиристичката мисла на Лок и Хјум.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Оваа функционална перспектива на водењето на испитувањето, позната како „конструктивен алтернатизам” (Kelly 1955), овозможува широко пространство во семантичкиот простор за когнитивните научници, општо, да конструираат компјутерски модел на менталните репрезентации без да се грижат за таканаречениот „проблем на односот ум - тело”; и исто така за AI заедницата да имплементира различни форми на машинска когниција без предрасуди во однос на нивниот потенцијално долг период на употреба.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)