РЕФЕРЕНЦИ 1. Marcel Duchamp, поштенска картичка, 23 мај, 1926 (Bibliothèqué Litéraire Jacques Doucet, Universités).
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Општо земено, терминот “реплика” треба да се користи за предмет направен со намера повторно да се изработи примерок на даден редимејд; предметот треба да биде одбран, или физички конструиран од самиот Дишан со намера за имитирање на изгледот на оригиналот.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Во педесетите години на веков овие декоративни помагала стекнаа нова популарност поради имиџот на Марлон Брандо во филмот Дивјак и Џемс Дин во филмот Бунтовник без причини.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Би сакал да ја предложам следнава дистинкција.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
2. Технички, секој предмет направен со интенција за повторување на физичкиот изглед на оригиналното уметничко дело е копија.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Предметите направени за масите, со врвен квалитет и во ограничен број, постепено се здобиваа со митски ореол и стануваа етикети на поп- митологијата. okno.mk | Margina #11-12 [1994] 107
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Тој тип на диференцијација во средната класа, предизвикана од повисоката свест што некогаш беше елитистичка одлика, доведе до формирањето на митовите на Етикетата.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)