предмет (имн.) - ги (зам.)

Нивните погледи натаму беа толку желни што повеќе намамуваа да се појави нешто на повидок така што и низ двогледот предметите ги губеа своите облици станувајќи неодредлива измама.
„Будалетинки“ од Мето Јовановски (1973)
Контактирал со неколку негови роднини и сограѓани и тие го претставувале кругот со кој тој одржувал врска, разговарал, критикувал или се шегувал.23 Орце ги сакал математиката и историјата, а сите други училишни предмети ги сметал за непотребни и слабо се интересирал за нив.
„Солунските атентати 1903“ од Крсте Битоски (2003)
Луѓето, што ги познавав, ги преобразував во своите мисли, предметите ги оживував.
„Улица“ од Славко Јаневски (1951)
За Хундертвасер кич е нешто што поголем број луѓе го сака, а таквите луѓе предметите ги кријат во своите домови, за да не бидат прогласени за назадни и невкусни.
„МАРГИНА бр. 19-20“ (1995)
Но, бидејќи таквите артефакти се, транспарентно, очигледно, неспорно кодирани за род и за сексуалност – и бидејќи нивните сексуални и обродени значења ни се доволно јасни што не ни е тешко да се однесуваме сходно на нивното препознавање, да си ги искажеме внатрешните реакции, привлечноста или одбивноста – уште почудно е што ни е толку тешко конкретно да ги наведеме тие значења.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Зошто не можеме?
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Во повеќето случаи, немаме соодветни концепти и соодветен јазик за задачата да се опишат сексуалните и обродените значења што таквите предмети ги кодираат, што значи дека не можеме сосема да ги објасниме, на последователен и логичен начин, сопствените непосредни, честопати ревносни реакции кон одредени предмети врз основа на нивната сексуална и родова кодираност.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Предметот ги одразуваше моите истражувачки интересирања.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Но, не се работи тука само за проблемот како да се најдат вистинската категорија и вистинскиот речник за артикулирање на нашите перцепции.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)