пракса (имн.) - во (предл.)

Она што треба да биде пракса во мигот кога некој ќе треба да се регрутира во редот на театарџиите, творците, е да се констатира дали има срце или не.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
Иако во раните години на деветнаесеттиот век оваа дејност беше ценета и се сметаше за сериозен и корисен метод во процесот на истражување и обликување на стилот на писателот, многу повеќе отколку што тоа било пракса во изминатите векови, постоеше уште една струја со тенденција да направи пресврт во статусот на преведувачот.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Дневната пракса во мојата страшна земја тоа го докажува.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Убиството на Љубовникот е изведено во една доследно иронична орална пракса во петтиот простор на филмот, во оставата претрупана со книги, еден вид тажна библиотека која претходно служеше како љубовничко засолниште.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Тажната книжевна пракса во мојата земја покажува дека дневникот е всушност, воен жанр.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Вчудоневидени ќе дознаеме дека споменатата пракса во работата на сонот им е својствена и на најстарите нам познати јазици.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Неколку месеци подоцна, кога Матеј беше на пракса во САД, ми кажуваше дека кај пациент што е тешко болен и хоспитализиран на некој оддел, ако има потреба од друга интервенција, доаѓа тим од доктори таму каде што лежи, а не него да го шеткаат лево-десно.
„Седум години“ од Зорица Ѓеорѓиевска (2012)
Бевме сигурни дека ќе беше импресиониран и горд што твојот син беше на пракса во една вака средена болница.
„Седум години“ од Зорица Ѓеорѓиевска (2012)
За ваква пракса во судството па и во партиските организации авторот прв пат слушаше.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
„13 „Alien abduction syndrome“ („синдром на киднапирање од вонземјани“) е појава „озаконета“ во психијатриската пракса во САД, и инспиративна е за многу рецентни SF филмови.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Обете можности за мене се интересни како и масовните убиства и alien abductions, што сè е симптоматично за нашата културна клима. 184 okno.mk
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Деструкциската уметност би требала да биде политички влијателна и општествено ангажирана, пракса во којашто уметникот се бори за растворање на институциите на моќта коишто дехуманизираат, експлоатираат и уништуваат.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Како резултат на реториката на Студената војна и трката во вооружување Мецгер ги прочистува дијалектичките аспекти на својата теорија проширувајќи ја Авто-Деструкциската уметност во Авто-Креативна уметност и брусејќи ѝ ја идеолошката димензија.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Најсериозно размислуваме да го испратиме господин Андреевиќ на пракса во централата во Берлин.
„Диво месо“ од Горан Стефановски (1979)