И така, геј- населението полека- полека се разводни и се разби – како што потврдуваат и податоците од Пописот од 2010 г.448 Како резултат на тоа, целокупната општествена инфраструктура на машкото геј- живеење постепено се влошуваше.
Ова имаше разорно дејство врз геј- културата.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Некогашните геј- гета, откако од скромни, етнички или работнички маала се претворија во отмени урбани енклави, привлекуваа луѓе со сериозна пара на кои не им пречеше сѐ помалото присуство на геј- луѓето и кои можеа да си ги дозволат вртоглаво поскапуваните станарини – или кои можеа да ги потрошат значителните износи што беа потребни сега за да се купи станбен имот.447
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Како што растеа цените, празните места што ги остави сидата не се пополнуваа со нови бранови геј-доселеници од работничката класа.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
А оние што биле сопственици на своите домови во многу случаи немаа живи наследници или преживеани љубовници на кои би им ја пренеле сопственоста.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Уште во 1689 година историските белешки спомнуваат 4000 Евреи, жители на Битола, број идентичен како и во пописот од 1890 година.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Тие весници овозможуваа форум за политички расправи.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)