Во овој напис јас нема да се обидам да го разгледам целокупното негово дело, туку само оној философски дел што е поврзан со темата за одредливоста на смислата (иако, дискутабилно, ова е централниот дел од неговото дело).
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
3 Втората смисла во која што Дерида е философ литерат е дека од било кои разлози, тој често ги одбегнува традиционалните философски стилови на пишување во полза на стиловите за кои може да се каже дека се поодомаќени во литературните дела.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Но од друга страна, пак, - доколку Дерида е во право - можеби не постои ништо одредено што би требало да се разбере.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Клинесто писмо Клинестиот начин на пишување датира од IV милениум пред н.е. и се употребевал и за нефонолошки и за фонолошки системи на пишување во неколку јазици.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Поинтензивно почнал да се занимава со пишување во гимназиските години во Битола, учествувајќи активно во литературната дружина при Гимназијата.
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
Во 1933 год. тој дебитирал со расказот “Нашиот поет“ во битолскиот весник “Јужна стража“.
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
Ги отчукав на една стара машина за пишување во училиштето, ги подврзав во картонска корица, ги насловив како Енигма, напишав посвета: „На девојката со коси очи“, на првата страница го оставив мојот телефонски број (Луција ниеднаш не го побара за три години) и ѝ ја испратив по една другарка на Луција.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
Затоа, всушност, расказите од Свет во мало, главно, ги препорачував во програмата на предметот Книжевна херменевтика (теорија и интерпретација на книжевноста) и Креативно пишување во делот за фикција (расказ, новела, краток роман).
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Се повлекувам во аголот на собата со машина за пишување в раце.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Ќерка ми: на границата од детството плете венче од сон – цвеќе и гороцвет.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)