Да погледнеме неколку негови дела настаната меѓу 1620 и 1630-та, во времето на врвот на маниризмот како период помеѓу чинквеченто и барок.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Во првиот дел на концертот беа изведени пет композиции од првиот, тн. егзорцистички период помеѓу 1980 и 1983; Nova Akro- pola, Krvava gruda - plodna zemlja, Smrt za smrt, Vade retro Satanas и Država.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Тајната на Десидерио Монсу Можеби најважното откритие последниве години, надреалистички предок par ex- cellence, “најзагадочниот” европски сликар меѓу 1600 и 1650-та е Десидерио Монсу.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
И благодарение на Лениновата линија и Сталиновата реализација, во периодот помеѓу 1928 и 1932 година, односно во времето на Првиот петгодишен план, производството на електрична енергија беше зголемено за пет пати, како резултат на експлоатацијата на хидроелектричните ресурси...
„Патот на јагулите“
од Луан Старова
(2000)
Понатаму, воведен е задолжителен контролен преглед, кој се врши во период помеѓу една и две години од денот на утврдената инвалидност, од страна на комисија составена од доктори специјалисти, во установа определена од министерот за труд и социјална политика.
„Обезвреднување на трудот“
од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев
(2010)
Лајбах ќе биде исполнуван од Словенската филхармонија, онаа правлива, ригидна институција наменета за конзервирање на традицијата, а конците на проектот ќе ги преземе уметничкиот водач на Словенската филхармонија, еден од најперспективните диригенти од средната генерација, редовниот гостин на миланската Скала, диригентот Марко Летоња, а нивните дела ќе бидат оркестрирани од двајца словенски композитори, Урош Ројко и Алдо Кумар.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Во периодите помеѓу две мисии во многуте земји, амбасадорот Крисман работеше на високи и одговорни постови во Quai dОrѕау.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)