Сати и Веберн за Кејџ беа единствени композитори од западната традиција кои ја сфатија важноста на временската димензија во музиката; првиот, со ставот дека времето е рамка која треба да се исполни (со тонови), а вториот, со сензибилната организација на тоновите и паузите истакнувајќи го траењето како нивен заеднички параметар. okno.mk | Margina #11-12 [1994] 173
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Од тој период датираат и делата Аморес (1943) за препариран клавир и група том- томови, Корен, Медитација и Опасна ноќ, сите за препариран клавир, и Таа спие, за глас, препариран клавир и 12 том-томови.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Од овој период датираат и првите поделби на македонските иселеници по принципот на припадност на државата од која се иселиле.
„Џебна историја на македонскиот народ“
од Група автори
(2009)
Од своја страна тоа допринело за разбивање на единството на македонското иселеништво.
„Џебна историја на македонскиот народ“
од Група автори
(2009)
Од тој период датира и моето пријателство со него!
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Во склад со своите нови интересирања, Кејџ себеси постапно се воведуваше во зен-от, посетувајќи ги предавањата на Д. Т. Сузуки на Универзитетот Колумбија.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)