Можеше да ја замолчи темнокосата девојка, само да дејствуваше доволно брзо; но токму поради екстремната опасност во која се наоѓаше, тој ја загуби моќта да дејствува.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Во врска со настанот во домот на госпоѓа Мариела, полицајката не го спомнуваше началникот, но мене ми беше јасно дека сега кај неа преовладуваше свеста за двоглавата опасност во која се оцртуваа ликовите на Круме Волнаровски и неговата братучетка.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
Заеднички ја делат опасноста во пустинската шир и гостољубивоста на кротките феласи.
„Пустина“
од Ѓорѓи Абаџиев
(1961)
Можеби има опасности во автоматското преведување, поради неможноста да се дофатат метафорите, но, наместо тоа, јазикот може да вообличува и да креира, користејќи го уличниот јазик на пример, за да означи нешто на нов начин.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Нему му се случило да види како еден црн човек еднаш ја пројавил својата опасност во однос на некого.
„Човекот во сина облека“
од Мето Јовановски
(2011)
Алхен не можеше да не ја украде капелата. И сега тој многу се срамеше.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Инспекторот на противпожарната заштита усрдно бараше во куќата барем едно аголче, што ќе претставуваше опасност во однос на противпожарната заштита, но во тој поглед сѐ беше добро.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
На ѕидот, прострен од прозор до прозор, висеше парола, напишана со бели букви на парче тоалденор со боја на глушец: „Дувачкиот оркестар е пат до колективното творештво“ - Многу добро, - рече Остап, - собата за кружоци не претставува никаква опасност во поглед на противпожарната заштита. Да одиме натаму.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
И, штом го добиеше исцрпниот одговор, заминуваше натаму. okno.mk 171
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)