Ова е основна цел на идеолошката критика: уметноста “да се постави во нов однос спрема времето, на тој начин станувајќи витален дел на нашите животи”.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Самиот Гринавеј својата литературна предлошка толку ја модификува што тој на некој начин станува подобар или „подобар“, како што е случај со драмата THE DUCHESS OF MALFI (Војвотката од Малфи, 1614,) на Џон Вебстер која беше инспирација за ГОТВАЧОТ, КРАДЕЦОТ, НЕГОВАТА ЖЕНА И НЕЈЗИНИОТ ЉУБОВНИК, кадешто, како што тврди Шон Френч, „различните простории изгледа дека претставуваат различни етапи од историјата, едно архитектонско исмејување на човечкиот прогрес.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Писателот суштински почнува да исчезнува, на некој начин станува анонимен, и тука доаѓаме до онаа точка која литературата во хипертекст на разни нивоа ја поврзува со усмената литература.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)