Легнав на каучот и уморен заспав од лутата ракија длабоко тонев налудничав настан се одигра во сонот Робинзон Крусо ми даде малиџано Наезда од лебарки кренаа кон нас отспротива курви дојдоа од Зајас им отидов пијан ко најголем џамбас им дадов да каснат од топлиот колбас
„Проклетници“
од Горан Јанкуловски
(2012)
Но како во турска сапуница настаните се одвиваа со забрзана динамика.
„Двоглед“
од Горан Јанкуловски
(2011)
Минатите настани се тврди, објективно не постојат, туку опстојуваат само во пишаните документи и во човековото сеќавање.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Но истовремено е неопходно и да се сеќаваш дека настаните се случиле на пожелен начин.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Често користената тематика на сензационалното, несекојдневното, граничното, бизарното кај него е презентирана без никаков обид за морализаторство, па дури и став; режиски, јунаците се прифатени такви какви што се, без интервенција и интерпретација од страна на авторот (звучен и доцен период). okno.mk | Margina #15-16 [1995] 95
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Дури и најбизарните настани се раскажани и забележени како да се работи за најобични нешта.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
А во своето завршено објаснение, насловено Кон расказите, авторот ќе напише дека во неговата книга: „сите опишани настани се вистински настани, случки сврзани со мојот живот од порано или подоцна“.
„Захариј и други раскази“
од Михаил Ренџов
(2004)
Настаните се иследени и пресудата е изречена: Македонците се престапници, јакобинци и убијци!
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)
Но на Балканот и покрај „конфузната ситуација“ настаните се одвивале според предвидениот редослед, диктиран од страна на СССР.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
СССР со својот експанзионизам, а тоа било сосема очигледно, се наоѓал во предност наспрема Велика Британија, не водејќи сметка за британските интереси.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
Таа синтагма се користи кога дигиталните настани (на пример интерактивното емитирање) се одвиваат како да не се наоѓаат во во не-виртуелна околина.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Настанот се одвива во „real time“ доколку печати, емитира, покажува на екран, анимира, свири, користејќи ја истата пресметка за време и траење на случката како и не-виртуелниот свет. 104 okno.mk
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Настаните се одвиваа според Татковите предвидувања.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)