Слични мисли, само различни вербални стилови.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Да беше збор за спортска приредба, опстанокот и преживувањето на народот ќе се темелеа врз здравиот дух во здраво тело, врз фискултурата која ни ги крепи телесните и духовни способности.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Да се отвораше нов комјутерски центар опстанокот и преживувањето на народот ќе зависеше од компјутеризацијата која би ја осигурала конкурентноста во светот на водечките, технолошки развиени држави.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
- Ќе дојде денот кога македонскиот народ ќе се крене на оружје, на востание.
„Гоце Делчев“
од Ванчо Николески
(1964)
На комитата пушката му е плугот.
„Гоце Делчев“
од Ванчо Николески
(1964)
Тој насекаде и во секое време стои на чело на својот народ и му порачува: „Ќе дојде денот кога македонскиот народ ќе се крене на оружје, на востание.
„Гоце Делчев“
од Ванчо Николески
(1964)
Сами треба да си помогнеме, помош не треба од никаде да чекаме.
„Гоце Делчев“
од Ванчо Николески
(1964)
Кога меѓу народот ќе настане неред и сметеност, се препознаваат вистинските патриоти.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Немаш право никого да навредуваш кога и сам гледаш дека друг излез нема засега од ситуацијава, — почна да протестира Сарафов.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
Но затоа нека знаат дека народот ќе им плати на сите по нивните заслуги.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
По донесувањето на новиот Устав во Македонија била формирана Народна федеративна партија.
„Џебна историја на македонскиот народ“
од Група автори
(2009)
Тие верувале дека со нејзиниот успех и македонскиот народ ќе биде ослободен.
„Џебна историја на македонскиот народ“
од Група автори
(2009)
Биди силна! Ти изгуби, о мајко, џин! Народните ќе пеат колена со уста милна за делата на твојот син.
„Сердарот“
од Григор Прличев
(1860)
Ако е сигурно дека градовите и гратчињата каде што има многу геј- народ ќе процутат во „креативната доба“, тоа нема да се должи само на тоа што новиот сталеж на „креативните“ работници се состои од „бубалици“, од откачени и од луѓе со „претерани навики и алишта“ кои гравитираат кон места со „низок праг од пречки за влез на човечки капитал“, каде што мештаните, главно, се отворени и трпеливи кон неконвенционалните луѓе.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Сега се прашува: дали од нашето отцепување од балканските народи ќе се восползуваат нашите непријатели и кои се тие?
„За македонцките работи“
од Крсте Петков Мисирков
(1903)
Јас мислам оти ние треба да бидеме лојални кон Турција, но претполагајќи оти турското правителство и народ ќе разберат најпосле оти интересите на нивната држава во Европа се совпаѓаат со нашите и зависат најмногу од нив, а не си противречат, и затоа Турците први ќе треба да го докажат искреното сакање да се во мир со нас и со тоа да ја заслужат нашата поддршка на нивните интереси.
„За македонцките работи“
од Крсте Петков Мисирков
(1903)
Убеден сум дека за мошне кратко време, освен тенкиот слој на македонската интелигенција школувана во бугарските училишта, народот ќе го отфрли бугарскиот јазик и ќе го прифати македонскиот, односно мајчиниот, бидејќи ќе нема потреба да го учи, како што со мака го прави тоа со бугарскиот јазик.”
„За македонцките работи“
од Крсте Петков Мисирков
(1903)
Значи, до тогаш до кога ќе продолжи движењето им ние не можеме да очекуваме вистинско замешување во нашите работи и до тогаш нашиот народ ќе биде принуден да трпи најголеми бесполезни и бесмислени несреќи.
„За македонцките работи“
од Крсте Петков Мисирков
(1903)
До кога овој народ ќе живее во срам?
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
- И што ставиле на сред улицава, шмизла! Абе што народ ќе бевме, суртуци.
„Сонце во тегла“
од Илина Јакимовска
(2009)
Министерот за идеологија вели: не, работата така okno.mk 197 нема да оди, ако ние на кралот му сошиеме нова нова облека, тогаш кога народот ќе го види, ќе рече дека старата нова облека не била облека, то-ест дека тоа било сосема ништо, то-ест, ќе речат, кралот бил сосема гол.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Нека новата облека не биде толку елегантна како старата, но сепак, на кралот ќе му биде топло.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Му ветив дека насобраниот народ ќе вика Тито-Лазо, и тој сиот радосен се согласи да подготви драматургија за овој, би рекол најзначаен настан во повоената македонска историја.
„Филтер Југославија“
од Константин Петровски
(2008)
Куќата ѝ се пустосала, раскуќила.
„Македонски народни приказни“
од Иван Котев
(2007)
Само тие биле врска со синот. На гробот не давала ништо друго да порасне, освен цвеќиња.
„Македонски народни приказни“
од Иван Котев
(2007)
Тогај се качило на еднио чардак момчето и обесило една вреќа; се качило на вторио чардак и обесило другата вреќа; се качило на треќио чардак и обесило треќата вреќа.
„Македонски народни приказни“
од Иван Котев
(2007)
Кога напролет сиот народ ќе жугнел по полето, по нивичките, по лозјата, таа ќе го земела дикелот во една градинка да посади малку пченка, компири; во друга оградка ќе посеела малку пченичка, 'рж за да си ја прехрани душичката.
„Македонски народни приказни“
од Иван Котев
(2007)
- Пеќи, честити царе, можам да ти наполнам три вреќи лаги - му рекло момчето - ама ако ми напраиш надвор од градот три чардаци и да даиш заповед по сите граѓани да се зберат кај чардаците, пред целио народ ќе ти 'и даам трите вреќи лаги.
„Македонски народни приказни“
од Иван Котев
(2007)
Дале вик: - Лага е тоа, лага, лага е!
„Македонски народни приказни“
од Иван Котев
(2007)
Цела земја ќе разбере за порничот на дебелата Симона, народот ќе се крени, Стојан ќе биде исмеан и избламиран!
„Браќата на Александар“
од Константин Петровски
(2013)
- Тодор мислеше дека народот ќе се испотепа да гласа за еден завршен студент на филозофија кој во локалниот весник пишува за најновите поправки на градската канализација, зајадливо забележуваше Дејан, колега на Александар.
„Браќата на Александар“
од Константин Петровски
(2013)
Гледај си го твојот ал, и овој на домаќинкава твоја. Народот ќе се снајде како му е пишано“.
„Вежби за Ибн Пајко“
од Оливера Николова
(2007)
Овде Борко се испраќа, народ ќе дојде, не играчка!
„Братот“
од Димитар Башевски
(2007)
Тој се трогна од грижата на оваа мајка и му се утврди вербата дека ќе дојде време кога самиот народ ќе трча за просвета.
„Крпен живот“
од Стале Попов
(1953)
Една, една нека биде. По неа в година ќе дојде друга, трета и така народот ќе се пробудуа по троа, по троа. Ногу убаво си намислила.
„Крпен живот“
од Стале Попов
(1953)
А народот ќе оди таму каде што ќе помине моливот на картата...
„Злодобро“
од Јован Стрезовски
(1990)
„Јазикот е нашата снага“ 16
Врати му ги редот и убоста
збери ја разнообразноста
не отфрлај, памти
затоа што:
се возобнови ли јазикот
ќе опстане – со време
народот
ќе се осмисли светот
а можеби и државата!
„Ерато“
од Катица Ќулавкова
(2008)
И ќе напрајме еден народ. А тој народ ќе се вика пролетерцки народ. Нема да има Македонци...
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Сите поверуваа дека враќањето негово се ќе измие. Се ќе обнови и народот ќе заживее слободно.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
- Значи на народот ќе му ја земеме верата? Така ли?
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Е, море, зелен - нестасан, кога народот ќе запее, тогаш песната останува за навек како... како оваа карпа, како, како... Светото писмо. Така да знаеш!
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Веруваше дека народот ќе се спаси, кога ќе ја победи изолацијата.
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Но ако затреба нашиот народ ќе се пресели во нив, ќе се брани и од туѓите војски.
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
- Да, браќа, - продолжи директорот, свесен за превидот, - вие ќе се вклучите достојно во прославата во која нашата Партија на трудот, нашиот народ ќе ја покаже големата љубов кон великиот Сталин и почитта кон неговото дело, во името на целиот пролетерски и работнички свет.
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Ќе се зададат авионите и народот ќе прсне да бега низ шумата.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
А јас треба да се вардам и од кој народ ќе се кажам.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Кај ќе помине Апостол Макаровски и народот ќе го крене, ќе го преобрати по него.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Ќе влезат кумовите во Вардар со дисаѓи преку главата и, додека поповите ќе пеат, народот ќе фрла јаболка во водата.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Но не можел да го прифати и мислењето на гемиџиите дека преку изолирани динамитни акции ќе се постигнат некои значајни резултати и одозгора на тоа дека народот ќе биде поштеден од терор и убиства на властите.
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)