„Што му се случило на Марка?“ праша, мислејќи на Едо, праша толку неотповикливо што на Ирецот престана да му биде смешно и, за чудо, Су се сети на својот сон со пластичните конци за што беше сигурна, како што во тој момент ѝ се чинеше, дека конечно го има заборавено.
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
Понекогаш ја предупредувам, на пример, со задржувањето надвор.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Оти таа, и покрај казните, се однесува секогаш на ист начин, како што нејзе во моментот ѝ одговара, а потоа ќе ја издржи казната и пак по старо.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Но, во тој момент ѝ беше потребно и таа да поверува во нејзините зборови.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Со зарипнат глас, во последниот момент ѝ рече: - Јави се.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Во првиот момент ѝ се стори дека се почувствува незгодно, непријатно, што еве и нејзината другарка ја гледа меѓу овие болни.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Во моментот ѝ дојде спасоносна помисла: да оди кај претседателот на градот.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Во еден момент ѝ се стори дека детето не е сигурно во рацете на мајката. Ѝ предложи да го земе и да го подржи.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Дури по многуте нејзини лелекања што ги избегнував тргајќи ја слушалката од увото, разговорот фати нормален тек, поточно Роза спомна дека денес би можела истовремено да плаче и да се смее бидејќи во овој момент ѝ се причинувало оти животот ѝ се движел на патерици!
„Желките од рајската градина“
од Србо Ивановски
(2010)
Всушност, за момент ѝ се пристори оти изворот на самракот е во градината, кај канадската топола.
„Желките од рајската градина“
од Србо Ивановски
(2010)