Сега е во фаза на размислување и секој момент го очекувам нејзиниот одговор.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
И кажал дека ќе биде подобро да го игра Гоѕила во некој хорор, а Драгојла тоа така ја обесхрабрува.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Јас не го познавав. Подоцна во разговорот видов дека е наивен, но не ми падна на ум за тоа да го обвинувам, дури напротив, ми беше мило, бидејќи знаев дека всушност се работи за чувства кои во моментот го беа опфатиле.
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)
Првото што го слушнав, кога во еден краток момент го сретнав Котета Буџе, висок и поднаведнат, со мустаќите напред и со челото набрано од брчки како трапчиња за садење чудоцвеќе, или поточно кога мораше да се сретнеме, зашто патчето по кое двајцата бевме кинисале секој од своја страна, беше многу тесно и, откога јас му реков добарден и, не можејќи да издржам, ја спомнав и водата, тој рече:
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)
Зелената вегетација за момент го пренесува човек во мислите среде лето, иако јануарскиот студ ја вкочанил природата и вегетацијата надвор од стаклените покриви.
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
На никого не би му кажал тој дека на моменти го фаќаше вистински ужас од заостанувањето.
„Послание“
од Блаже Конески
(2008)
Тие израснуваат од контекстот на дијалогот, и секое од нив треба да биде чувствително усогласено со одговорите на претходните прашања. (а) • Ако јас бев набљудувач на вашиот живот кога вие бевте помлад, што мислите дека би можел да посведочам во прилог на подоброто разбирање за тоа како сте успеале да го постигнете она што неодамна го постигнавте? • Што мислите дека ова мене ми кажува за тоа што сте сакале во вашиот живот, и што сте се обидувале да постигнете? • Што мислите дека би можело ова да ми открие за она што за вас е највредно? • Ако успеете да го задржите ова знаење за тоа кои луѓе ви се најблиски во текот на следните една или две недели, како би можело тоа да се одрази на вашиот начин на живеење? (б) • Од сите луѓе коишто ве знаат, кој би бил најмалку изненаден со тоа што сте го преземале овој чекор на соочување со проблемите на вашиот живот? • Што можат тие да посведочат дека сте правеле, во изминатиот период, што би им овозможило да претпостават дека вие би можеле да преземете ваков чекор во овој момент од вашиот живот? • Што мислите дека ова им кажувало, во тоа време, за вашите способности? • Што би можеле тие да претпостават за вашите цели со преземањето на ваква акција во овој момент од животот? okno.mk | Margina #4-5 [1994] 53 • Кои активности би си ги довериле себеси, земајќи го предвид она што во овој момент го знаете за себе? (в) • Би сакал да ги разберам основите на овие постигнувања.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Се разбира, овие прашања не се поставуваат нагло и без внимание.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Кога тргнав кон влезната врата ми се стори дека го догледав татко ми крај прозорецот и во другиот момент го немаше.
„Друга мајка“
од Драгица Најческа
(1979)
Во тој момент го слушнав избезумениот глас на татко ми: Христина, Ели! - и веднаш потоа неговиот плач. - Таткоо!
„Друга мајка“
од Драгица Најческа
(1979)
Кога за момент го тргна погледот од папирусот, сфати дека надвор веќе паднала ноќ.
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
Тој не ни видел дека се стемнило оти право пред него беше полната месечина, влегуваше низ тесното прозорче и со некој отсјај на наврнатиот снег, кој само го насетуваше овде во собава, некако пригушено, а сепак јасно му ги осветлуваше зборовите што ги напишал.
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
Ќе го искинеме листов,“ - рече и во истиот момент го искина првиот лист „па ќе напишеш поубаво.“
„Градинче“
од Бистрица Миркуловска
(1962)
Во истиот момент го согледува револверот од Фезлиев врз масата. Се стрчува и го зема. Го управува во Фезлиев.)
„Црнила“
од Коле Чашуле
(1960)
Сепак во последен момент го одбра тивкото одмавнување со главата, тој културолошки кодиран, и донекаде културен гест за „не“ и, понекогаш, „не сакам“ и „немам“.
„Сонце во тегла“
од Илина Јакимовска
(2009)
Тереза во римската Maria della Vittoria овој момент го прикажува повеќе како сексуално отколку еротско-мистичко возбудување.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Бернини во својот Занес на св.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Не сакав да излезам себична, зошто во овој момент го квасам тефтерот со моите ретки солзи.
„Читај ми ги мислите“
од Ивана Иванова Канго
(2012)
Но ова може да е сосема соодветно однесување за да ја заштити неговата долготрајна кинеска меморија, не грешка во почитување на програма, исто како што еден електричен компјутер може да го осветли својот екран штом ја допрете неговата тастатура додека зафатено работи нешто ( однесување коешто не е вклучено во кодот кој во моментот го почитува, патем, но пониско во системот).
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Ја допре нежно за рамото, полека приближувајќи ѝ се: „Она што сега во моментов го знам е дека ти си прекрасна и дека сакам да те бакнам.“
„Белиот јоргован“
од Хајди Елзесер
(2012)
Ако ова вие го изјавите за време мојот престој во Њујорк, би можел, на еден или друг начин да се повикам на вас...
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Бургиба во тој момент го погледнал својот часовник и му рекол на угледниот гостин: Побрзајте за да не задоцните за вашиот авион.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Речиси во истиот момент го испушти на таблата со тресок. Потскокна како игла да го боцнала.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
„Ќе правам џамија”, рече наеднаш Петре и истиот час се загрцна, зашто во моментот го донесе решението.
„Вежби за Ибн Пајко“
од Оливера Николова
(2007)
Кога Лена во еден момент го споменала индијанскиот поглавар Текумсех и она кога тој вели: „Ние не сме господари на земјата, туку нејзини деца.
„Братот“
од Димитар Башевски
(2007)
На моменти го опфаќаше неизмерна тага. Но, не дозволи да го совлада.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Марија беспомошно погледна кон Хелвиг и кон Карл, и во истиот момент го замоли шефот некој да ја придружи до авионот. * * * Штом Хелвиг стигна дома, го остави Карл кај Марша, и без било што да ѝ објаснува, истрча надвор од дома и замина со колата.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Артур Крокер тоа го нарекува виртуелна класа (virtual class), имено оние луѓе што имаат моќ, што се визионери и коишто во моментов го креираат кибер-просторот за нас.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Во тој момент го мачеше само едно: Што мисли таа? Дали ќе може да ја кандиса?
„Крпен живот“
од Стале Попов
(1953)
У тој момент го здогледуваш твојот ”чекач”, кој по правило има најголем вен за да може да ги собере твоите осум шверцерски торби од по 25 кила и четирите парчиња ручен багаж од по 50 кила; cо други зборови – тачно четрсто кила. ...
„Тибам штркот“
од Зоран Спасов Sоф
(2008)
Обете својот морален момент го црпат од човечката вера во централната позиција на човештвото во универзумот.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
Кај оградата стоеја двете жени а и бесрамникот Мирко Бундев кој во еден момент го впери и показалецот кон мене.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Ѕидовите на куќите долу во градот почнаа да побелуваат, а јас за момент го подзапрева здивот и за момент поверував дека ги слушссм оние сосема тихи чекори со кои настојуваше да ми се приближи привидот на фантастичното.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
- Сакаш да те стоплам? - праша речиси без глас, и јас бев сигурен дека таа настојува со сите свои можности вистински да ми помогне.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Реаѓираше како да открила во тој момент некоја опасност.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Се разбира, во тие темни денови на грдиве случувања, многу нешта сеуште не се разјаснети.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Во идниот момент го чувствував веќе телото на Катерина до своето.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Мислам дека во тој момент го почувствував причипчувањето на Катерина до моето рамо.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Не знам дали ви е кажано но човеков, како празна вреќа се свлече на земјата, и во истиот момент, во најбрз можен ритам, почна да трча лазејќи на сите четири, како годиначе, и за момент го снема под бирото на Мирко Бунде.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Во еден момент го извадив од џебот крпчето и се избришав.
„Желките од рајската градина“
од Србо Ивановски
(2010)
Маѓепсани од моќта на неподвижното, во момент го разбираме немирот што пробива низ тесните процепи.
„Младиот мајстор на играта“
од Александар Прокопиев
(1983)
Таа го прекина тоа што во моментот го правеше за да каже дека влегле двајца млади луѓе. Добредојдени се.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Студираат медицина. Едниот од нив доаѓа од Гурок (тој).
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Во последен момент го наговорив да дојде.
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)
Ова да извиниш, Трајчеица го употребуваше само во ретки прилики, и тоа ѝ доаѓаше како да вели госпоѓо или нешто слично, но Рајна во тој момент го изумила ова.
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)
Тебе никој не те зема сериозно. Со тебе веќе никој сериозно не смета. (За момент го отвора мантилот. Гола е под него. Повторно го загрнува.)
„Одбрани драми“
од Горан Стефановски
(2008)
Во последен момент го одбегна силниот удар со ногата. Се преврте дватрипати.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Тој и самиот ми кажа дека секој слободен момент го користи да спортува.
„Животот од една слива“
од Зорица Ѓеорѓиевска
(2014)
Тој момент го памти како еден од среќните.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
„Не е време да го крстиме,“ рече Далтон.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Тој пребираше по дванаесет-жичната гитара.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Во еден момент го опече лоша мисла, помислата дека таа само го користи.
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
Потем во еден момент го сврте погледот кон него, погледите им се сретнаа, Едо стана свесен за сјајно пепелавата боја на незините очи и се најде во тој нејзин поглед како врз бездна во чии безпределни длабини тонењето е неизбежно...
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
Тие сепак се држеа на своето дека тоа што во моментот го правам е вредна жртва за во иднина.
„Знаеш ли да љубиш“
од Ивана Иванова Канго
(2013)
Знаев, длабоко во себе чувствував дека е човек со големо срце, во многу моменти го покажа тоа, сакаше да дава, сакаше да направи за некого нешто, но истовремено многу уживаше во пороци, во работи кои прво треба да се заслужат, во пари кои прво треба да се заработат.
„Знаеш ли да љубиш“
од Ивана Иванова Канго
(2013)
А во целиот тригодишен период на подготвувањето на Солунските атентати на Пингов му се давале такви работи што секој момент го изложувале на голем ризик.
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)