Размислував за причините, за крајот на земјата која ја претставував, во која ретко кој не веруваше, макар и нејзините жртви?
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Како што милениумот привршува, научниот модел кој некогаш изгледаше толку револуционерен, денес нè учи да гледаме на информацијата со бестрасен поглед.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
Иако еден од најкомплексните поими на Лакан, објет петит а во случајот на кружницата на задоволство би можел да се означи како инцидент кој е во служба на кршење на психичкиот закон за задоволство бидејќи среде кругот, кој штотуку не се затворил, ја воведува непријатноста.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
На крајот добиената сложеност на податоците е поврзана и со ограничувањата на дадениот компјутерски модел кој успеал да ги воспроизведе со задоволителна точност.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Така кругот на задоволство никогаш не се спојува, но се создава модел кој токму поради овој ексцес создава уживање кое го носи елементот на непријатност во системот на задоволство.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Јас ќе го употребувам терминот шема за градивните елементи на овие модели кои ја водат нашата интеракција со светот околу нас.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Томаица знаеше некои од нејзините модели кои се појавуваа во модното списание на кое таа беше претплатена.
„Белиот јоргован“
од Хајди Елзесер
(2012)
Можеби причината беше немоќта да се создаде новиот идентитет на југословенската федерација на народи и народности врз хармонија на разликите, низ граѓанскиот демократски модел кој фаќаше корен во земјите во кои се урнуваше еднопартискиот систем, а не врз хиерархиска предодреденост на народите, врз потрага на конфедерален излез и други амортизери на монистичката исклучивост, која подоцна ќе мине и во националистичка еуфорија за владеење над своите и другите!
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)