Беше смешно да се гледа таа грамада од метал во толку беспомошна положба.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
И онака слабите бели дробови на стариците од нив извлекуваа само пискотници.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Беше синхроничен, но немаше значење.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Во неколку интервјуа, на прашањето со што се занимава, Duchamp одговараше “Дишам”, на тој начин поистоветувајќи ги своите творечки можности со самиот живот.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Ова Ајдахо беше сосема различен дел од спектарот.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
И понатаму, онаа вештина на претворањето на нижите метали во злато, може да се спореди со Duchamp-овото претворање на секојдневните предмети во уметнички дела.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Раката го напипа ладниот метал во џебот, и тој се вжешти.
„Ниска латентна револуција“
од Фросина Наумовска
(2010)
Воздухот во Лос Ангелос ја потсетуваше што им се случува на децата во привремени дом-семејства приквечерина кога ќе се соблечат, ја потсетуваше на нештата кои се прават со јажиња и парчиња метал во доградени бетонски гаражи додека автопатот ита во позадината како евтина музичка тема.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)