Тој ми се прикажува во сите ликови за да ми укаже на клучните личности во историјата на ковењето на судбината на балканските народи.
„Балканска книга на умрените“
од Мето Јовановски
(1992)
На речиси комичен начин во интервјуто тоа го кажува и самиот Висковиќ потсетувајќи нè на познатиот факт дека Ласиќ мошне често ја пројоцира сопствената личност во опусот на Крлежа, односно конкретно: “Крлежа требал да го направи она што тој (Ласиќ) би го направил да бил во неговата кожа”.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Значи, доколку од Ласиќевата хипотеза ја симнеме аурата на научна методологија која што пројоцирањето на сопствената личност во истражуваната уште и може да го има, но од што овде навистина немаме никаква корист, ќе ни остане простата Ласиќева апологија на дадената ни хрватска стварност.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Знаете ли дека некои од моите тогашни скромни пријатели станаа многу значајни личности во германската општествена хиерархија, пред сè во Берлин?“
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Го погледна љубопитно владиката: „Кои се луѓето што таму ги познава овој интелигентен јарец?
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Крајно растопен хроничниот кататоничар-хебефреничар е личност во која овие процеси го достигнале највисокиот степен кај некој што сѐ уште може да се смета за жив.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Таквиот систем на лажно јас е легло на параноидни стравови, бидејќи лесно доаѓа до тоа системот на лажно јас, којшто се шири за да опфати сѐ и од којшто сопственото јас се има откажано, сметајќи го за чисто огледало на туѓиот реалитет (објект, предмет, механизам, робот, мртовец), да почне да се смета како туѓо присуство или туѓа личност во своина на индивидуата.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Грешката на природонаучниот сциентизам е во тоа што ги претвора личностите во предмети, со попредметување коешто само по себе не претставува вистинска природонаучна постапка.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Дали Јаже го сметате за еден од своите најексперименталните филмови, во технички поглед? •Хичкок: „Само поради тоа што го напуштив чистиот филм со обидот театарската 146 Margina #22 [1995] | okno.mk претстава да ја извлечам од рамките на сцената, да ја направам подвижна.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
•Најдобрите личности во филмот се споредните улоги, судијата, Чарлс Лотон, и неговата жена, Етел Баримор.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Што и да ѝ се случувало на таквата личност во животот, колку и да била повредувана, таа секогаш може да погледне во минатото и да почувствува дека може да биде сакана. 54 Margina #22 [1995] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Скопје, 1969 година. 176 PRO WO 202/406. 177 PRO WO 202/168. 178 Ibidem. 179 Ibid. 180 PRO WO 202/364. 181 Се однесува на сомневањата на одделни британски политички и воени личности во однос на борбените акции на партизаните на територијата на Македонија. 182 PRO WO 202/406.
„Британските воени мисии во Македонија (1942-1945)“
од Тодор Чепреганов
(2001)
Питер Гринавеј The falls (синопсис, 16 мм, 1980.) Вовед Деведесет и две личности во овој филм имаат презимиња што почнуваат со буквите FALL.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Идеалот на личноста во неговата или нејзината професионална личност е “себичноста”.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Изгледа знаат дека ако се мирни и си ја вршат поставената задача, еден ден можеби судбината ќе и се насмее и ќе заиграат во центарот, то ест ќе станат централни личности во животната заедница.
„Календар за годините што поминале“
од Трајче Кацаров
(2012)
А историјата нема да им остане должна, едноставно, ќе ги забележи како клучни личности во опстојувањето на театарската уметност во 21 век.
„Календар за годините што поминале“
од Трајче Кацаров
(2012)
Кога тој,на неговите студенти во Америка, им кажал дека лично се сретнал со Гордон Крег, со Тристан Цара, со Пикасо, со Албер Ками, ама и со многу други, исто така, значајни личности во уметноста, студентите, изненадени, го прашале дали го познава и Балзак.
„Календар за годините што поминале“
од Трајче Кацаров
(2012)
- Не само што сакам да останам во театарот, туку мислам дека ми е дојдено времето да бидам важна личност во него.
„Календар за годините што поминале“
од Трајче Кацаров
(2012)
Е па, драги мои, од оваа моја согледба треба да заклучиме: За да се стане важна личност во театарот, воопшто не ви е потребно да испразните многу фурни со театарски леб.
„Календар за годините што поминале“
од Трајче Кацаров
(2012)
Вашиот ценет сопруг е видна личност во македонската емиграција и ние сме загрижени да не дозволиме да падне врз него сенка што би можела да го опетни.
„Црнила“
од Коле Чашуле
(1960)
Козма Прутков - потроена личност во руската литература, легендарен раководител на Палатата за мерки, руски пандан на англиското Министерство за смешно одење, псевдоним, зад кого се сокриваат двајца браќа и еден братучед, А. и В. Жемчужникови и гр. А. Толстој.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Преводот на Салтиков-Шчедрин, М. Ј. е извршен според изданието на „Историја на еден град“, Москва, 1989 година.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Тоа се двете најзаслужни личности во мојот живот.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Од тој ден Кејтеновиот син беше личност во домот.
„Големата вода“
од Живко Чинго
(1984)
Незаборавната средба со Лакхдар Браими ја имав меѓу првите во Тунис.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Пред мене беше човекот кој во својата богата личност ги помируваше сите противречности, а останувајќи секогаш тивок, близок, со лесна, ослободувачка насмевка.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Сојузниот секретар, кој ја имаше репутацијата на кариерен дипломат, како некогашен учесник во партизанското движење во дипломатијата всушност дојде од ЈНА, во униформа и тука остана до крајот на својата функција, која коинцидираше и со крајот на Југославија.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Тој како да ги држеше сите политички клучеви на зовриениот медитерански град каде што беше пренесен епицентарот на блиско-источната криза.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Тој беше незаобиколна личност во Тунис, земјата која неочекувано доби силно меѓународно политичко значење во регионот, особено поради палестинското присуство и присуството на Арапската лига.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Тој беше новиот трагичен херој во недрата на Картагина кој влегуваше во историјата, различно од Хабиб Бургиба, но обајцата имаа иста цел - да му донесат слобода на својот народ...
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Го сметаа за еден од елитните политичари на југословенскиот режим, со дипломатски мисии во САД, во Индонезија и Германија, како амбасадор, но и како една од врвните личности во дипломатското разузнавање.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Судбината на Бургиба можеби сама по себе не би зазела посебно место во овие записи за минатите дипломатски години во Тунис и во Франција, доколку не се работеше за една од централните харизматични личности во светот кои на посебен начин го обележаа минатиот век, епохата на борбата на колонијализмот и неговиот пад.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Беше една од легендарните личности во која имаа доверба и Исток и Запад, и окупираните, и окупаторите. Беше човекот-надеж...
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Беше баран речиси од сите дипломати поради Арапската Лига, блиските односи со Арафат, уште од Каиро, кога овде беше амбасадор на Алжир, силните врски со владејачките личности во арапскиот свет.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Картагинците Хабиб Бургиба и Јасер Арафат беа антиподни личности во нивното разбирање, прифаќање и однесување кон владеењето.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Компјутерската наука е прекрасна наука и многу од основачите се сѐ уште живи. Marvin Minsky беше многу важна личност во мојот живот.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Најдобри објаснувања за виртуалната стварност може да ни даде секако Jaron Lanier, wiz- ard (хакерски термин за некој што го владее подрачјето до најмал детаљ), пронаоѓач и водечка личност во VPL Research Inc. претпријатието, коешто прво го создаде комерцијалниот модел на ВР и со тоа ја приближи на широкиот круг на корисници.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Особено подвлече, дека главната личност во пиесата, протата, е од Витолишча, поповиот Крсте, на чие име истури една торба пофалби.
„Крпен живот“
од Стале Попов
(1953)
Првин, помислив на гробот на татковата мајка, сигурно и таа централна личност во семејната сага, постојан предизвик во мојата потрага: - Што стана со баба, кога почина, каде е закопана, дали и нејзиниот гроб е во преораните?
„Патот на јагулите“
од Луан Старова
(2000)
Следејќи ја својата репутација на бунтовник до крај, тој стана единствената личност во „Градот на бесмртните ангели“ која всушност сака да умре.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
Дека најмалку можело да станува збор за шпионче бидејќи спомнатата личност во текот на војната била курир на другарот Ведран.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Зарем е полесно да му ја понудите некому личноста во која е закопана сета ваша љубов само за да ја избегнете вистината?
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Зарем вистината смееме да ја прикриваме и по таква цена?
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Развивате приказна и кога ќе ја развиете, накнадно внесувате личности во неа. Заради тоа и не добивате вистински личности.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Како шофер, тој е безвреден, едвај способен да вози.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
(...) Во Тимбукту видов еден мал Арапин кој умееше со газот да свири на фрула, а педерите- бузеранти и пешкирите ми рекоа дека тој е вистинска личност во кревет.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Гауденс - но колку што можам да се сетам, Ворхол е првиот американски уметник кој бил така почествуван од оваа земја, со исклучок на Норман Роквел, the master of Hallmark sentimentalia. (...)Од исказите на екипата која стои зад организирањето на овој проект, ова е досега најсеопфатна институција од ваков вид.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Но и покрај тоа што зградата е обвиткана со глази рана теракота, ќе се држам до мојата прва импресија за новиот дом на Енди Ворхол: таа сепак личи на нешто понакитен роднина на зградата од која, според официјал ните записи беше убиен претседателот Кенеди.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Аналогијата резонира со иронија: убиството на претседателот како еден вид американска трагедија што го прослави Ворхол; Џеки Кенеди во жалост како една од Ворхоловите трајни теми; (речиси фаталниот) атентат извршен врз самиот уметник неколку години подоцна, само еден ден пред да го убијат Роберт Кенеди; веројатноста дека после Кенеди, Ворхол е првата личност во историјата на Америка со која се поистоветуваа толку голем број на луѓе по шеесетите години; сфаќањето дека Ворхоловата уметност, исто како и убиството на Кенеди, не е толку едноставна како што изгледа.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Под написот беа претставени девет слики од оваа интересна личност во текот на различни активности.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Со личен пример, со многу топлина, зборување, внимание направија од мене, барем јас така си мислев позитивна личност во секој поглед.
„Животот од една слива“
од Зорица Ѓеорѓиевска
(2014)
ВОРХОЛ ВО МАРГИНА Во овој број Маргина ја почнува серијата тематски блокови за најконтраверзната личност во последниве триесетина години, човекот кој длабоко го промени мислењето за уметноста воопшто, разбрана како творење или восприемање, сеедно.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Албанскиот полиграф ќе соработува во книжевното списание на Аполинер „Гозбата на Езоп” под псевдоним и на француски јазик, во духот и стилот на тогашните европски авангардни автори, вложувајќи го другиот дел на својата личност во написи под вистинското име во прилог на албанската преродба.
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
По војната беше една од врвните личности во градската и обласната владеечка елита, со популарност кај луѓето со каква што никој друг ни оддалеку не можеше да се пофали.
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
Димитар Мечев (1870-1903) Друга крупна личност во Гемиџискиот кружок бил Димитар (Димче) Мечев, или, како што обично го викале, Мечето.
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)
Главна личност во иследната постапка бил мајорот Џемал-бег.
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)