Штом ќе се напушти бучавиот милионски Брисел, се протега идеално рамна автострада, како засечена лента во огромните простори на Фландрија.
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
Тоа се композиции во кои се користи техниката на бесконечна лента во различни видови организација.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Така од серијата електроакустични дела “во живо” okno.mk | Margina #11-12 [1994] 175 настанаа уште и Имагинарен пејсаж бр.4, за 12 радиоапарати, 24 изведувачи и диригент, и Имагинарен пејсаж бр.5, за 42 плочи џез музика. нешто поинаков пристап кон електронскиот медиј претставуваат тејп-композициите со заедничко име “Микс”.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Ова ѝ го реков на Пеперутката кога ѝ се роди онаа необична замисла за порачка на повеќе свилени платнени ленти во сите бои: и бела , и црвена, и розова, дури и виолетова.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Ја замолила сестрата Стојна Гроздева да ѝ ги купи тие ленти во градот.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Фонтана Микс (1958) е секогаш поинаква верзија на колаж од бесконечни ленти благодарение на можноста за интервенирање во машините за репродукција на звуци.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
- Ќе ги исечам и ќе изврзам панделки на сите цветови во градината.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Откако ми се премота таа лента во главата почнав да се враќам на детството.
„Знаеш ли да љубиш“
од Ивана Иванова Канго
(2013)