Милер не артикулира некоја општа вистина: тој го опишува конкретното значење на еден конкретен општествен облик.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
На овој крстопат во развојот на анализата на квир-културата, секое средство на машка геј-идентификација – секоја реплика, секоја сцена, секој филм и мјузикл, секоја дива – треба да се изучува со сета негова особеност, за да може да се разоткрие значењето на единствената формална структура што го сочинува.
Во тукашниов случај, доволно е да се забележи дека во Милдред Пирс навистина се работи за изведба, конкретно за изведба на мајчина згрозеност.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
И обајцата чувствуваа дека се наоѓаат на нов крстопат во балканскиот лавиринт.
„Патот на јагулите“
од Луан Старова
(2000)
Се упатував пред вистински крстопат во балканскиот лавиринт, какви што имаше многу во просторот помеѓу народи со многу граници...
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Неговото читање не бара примена и врз други мјузикли, а камоли врз други културни облици и ја губи поентата кога ќе се обопшти.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)