кој (имн.) - стои (гл.)

Не постои музеј на Џорџа О’Киф, не постои музеј на Џексон Полок, не постои музеј на Џаспер Џонс. (...)Денес типичното мислење на уметничкиот свет за Ворхол е како за сликар со брилијантен почеток кој уметнички (креативно) умрел некаде во годината кога Валери Соланис се обиде да го убие 1968-та и кој заврши како високо комерцијален уметник, продуцирајќи било што за секој кој бил спремен да ја плати цената; а да, и како за некој кој направил неколку важни филма.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Досега има можеби неколку домови претворени во музеи на сликари од деветнаесеттиот век - помислувам на црквата Фредерик и Августус Св.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Гауденс - но колку што можам да се сетам, Ворхол е првиот американски уметник кој бил така почествуван од оваа земја, со исклучок на Норман Роквел, the master of Hallmark sentimentalia. (...)Од исказите на екипата која стои зад организирањето на овој проект, ова е досега најсеопфатна институција од ваков вид.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
На пример, во македонскиот можеме да употребиме слика на раширена дланка со пет прсти зад која стојат буквите (фонограмите) ар за да го добиеме зборот Петар, или ок за да го добиеме петок.
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
Ја кренав главата и над сивите кадели магла ја видов судијката со необично бела и несредена коса пред која стоеше бокал покриен со салфетка во розова боја.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Застанува пред една врата до која стои канта за ѓубре.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
ДЕН Грета со чинијата оди во ходникот.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
И? Ние влечкаме баласти, пријателу; ние сме семафор, кола, убиени. Глупаво е ова. Margina #21 [1995] | okno.mk 91
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Тогаш првпат се обидов мислата да ја изразам со помош на слика, како што е, на пример, онаа валкана стара карта која испаѓа од автоматот и на која пишува „Прва рунда” и онаа потполно нова карта која ја уфрлуваат во автоматот и на која стои „Втора рунда”; на овој начин ја навестив променливата среќа на боксерот кој се викаше „Џек-од-една-рунда”. œœ Фармеровата жена (The Farmers Wife), 1928г.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Колата која стоела на семафорот 33 секунди по 33 метри се забива во некого што токму стапнува, и убива.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Целокупното население на Киев се дели на среќници, кои пијат какао, службеници во “АРА” (I класа на луѓе), среќници, кои од Америка добиваат панталони и брашно (II класа) и проста маса, која со “АРА” нема никаква врска. okno.mk 189 Женидбата на раководителот на “АРА” (петта по ред) е настан, за кој зборуваат сите.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Излитената зграда на бившиот хотел “Европска”, покрај која стојат киевските џин-рикши е голем храм, исполнет со сланина, кинин и конзерви, на кои пишува “Evaporated milk”.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
И навистина - што ќе биде натаму, не се знае.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Самофинансирањето продира во тивките води од сите пукнатини, управникот на куќата се заканува со поправката на парното греење и некаде трча со некаква хартија, на која стои “исплата во злато”.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)