Зашто мелодрамата, како деградиран поджанр, се одликува токму со таква комбинација на елементи: врв на емоционална напнатост што изгледа претерано или екстравагантно; прекумерна реакција, оттука, лажност (ако гледачите проценат дека некоја изведба е „мелодраматична“, всушност, под тоа подразбираат дека е пресентиментална и „неверна на стварноста“); и сиже изнакитено со насилни кулминации.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Првиот конфликт го имаа токму во клубот кај што пушташе музика.
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
Потребно е насилство. Удри по мајка ти. Удри по ќерка ти.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Удри по љубовникот или по љубовницата.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Измешаните насилство, сентименталност, лажност и театралност на емоциите што се во средето на конфликтот го претвораат семејството во постојано место на мелодрама.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)