Од друга страна пак, тишината сепак не е празна: освен траењето, кое е нејзина главна музичка карактеристика, таа донесува и еден нов квалитет во музичкото искуство, цела сфера од амбиентални звуци.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Кога некаде има толку висок квалитет во целоста на смислата, просто се прашувам што ќе стане од тоа суштество.
„Читај ми ги мислите“
од Ивана Иванова Канго
(2012)
И, раскажува, како нејзината ќерка, со сите квалитети во кој спаѓаат оние од кујната и дворот пред куќа, ги знае девојчето ама не вреди... никој веќе не бере гајле за штиркан чаршав што крцка под тебе и икебана од цвеќе собрано од бавча што сама си ги одгледала.
„И ѓаволот чита пРада“
од Рада Петрушева
(2013)
Машинските додатоци затоа му носат нов квалитет во смисла на способност на раширена перцепција.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Ги поседува истите квалитети во Ванкувер или во Занзибар, во Чикаго или во Будимпешта.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Неговиот настап (во нешто помалку од еден час долгиот перформанс) ја демонстрира философијата на комплексните врски помеѓу човековото тело и постиндустриските машини; тој телото го разбира како предмет на обликување (design) и техничко дополнување.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)