Со тоа, неговиот текст за границите носи печат на вистински интелектуален интерес кој се протега од чисто теориското па сè до политичкото.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Покрај Дишановото, наводно, дрско потсмевање на уметничката работа, овој филм okno.mk | Margina #8-9 [1994] 181 е сериозен и целосен развој на истите оние интереси кои се среќаваат во неговите други поголеми дела.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Не може да се одбегне заклучокот што се наметнува од достапната документација дека на Второто заседание на АСНОМ слободата на мислењето и на јавниот збор била подредена на повисоките интереси, но интереси кои биле во спротивност со изразената волја на македонскиот народ да живее обединето.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
Неговиот воајеризам го обележува неспособноста за лично ангажирање („Забавно е со луѓето кои работат нешто...“), а појавната структура на неговите филмови е интерес кој не ја поминува површинската глазура („Не сакам да се мешам во туѓиот живот... не сакам да приоѓам премногу близу...“).
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
„Зоран Попоски потекнува од дел на Европа кадешто идејата и политичката реалност на границите во изминатите децении се стекна со ново и честопати проблематично значење.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Воајеризмот, фетишизмот и еротизмот кај Ворхол Ворхоловиот воајеризам најпрвин го поврзуваме со неговата лична пасивност која се пренесува во неговото творештво како одвоеност или оддалеченост од објектот („Сѐ уште луѓето ми значат... но толку би било полесно да не ми значат...“).
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Сега треба да побара своите деца да ги испратат да се борат, а можеби и да загинат, за интереси кои се само нивни.
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
Текот на заседанието со посебни внимание бил следен и од присутните членови на воените мисии во Македонија, а посебно од шефовите на британската и американската воена мисија.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)