Многу поважно од “индивидуално-психолошките” и “психоаналитички” проблеми на неколкумина маниристи е нешто друго: појавувањето на мотивот на инверзија во маниристичката уметност и литература. (...) Постои еден цртеж на Леонардо, едно од неговите потаинствени дела: Piacere e dispiacere (Пријатност и непријатност).
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Притоа ја користеше нејзината директна антитеза - досадата, не само како впечаток што најчесто го оставаат неговите филмови, туку и како чувство на самите протагонисти кои се досадуваат пред камерите.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Но да не ги применуваме врз Леонардо современите фројдистички согледувања.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Ворхол спроведе и низа други инверзии во поглед на Холивуд, како што неговата Фектори е антитеза на гламурот.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)