Имињата се окружени со прстен, или картуш, чијашто цел Амен-ем-хет I (владеел од 1991 до 1962 пред н.е.) била носителот на името да го заштити од зло.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Механизмот на создавање псевдоним кај филмските старови е поедноставен и побизарен, бидејќи името се менува поради неговата зачестеност, тешкиот изговор или дури поради ортографските „неподобности”.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Имињата се изменети или прикриени. Нека простат оние што ќе се препознаат, се трудев да не бидам пристрастна кон никого и ништо.
„Знаеш ли да љубиш“
од Ивана Иванова Канго
(2013)
Името се состои од два слога трај и анка! Ако на слогот трај му се одземе последната буква ј ќе се добие тра.
„Ветришта“
од Радојка Трајанова
(2008)
„Сите овие бедни и анонимни егзекутори, чии имиња се сведени на иницијали: А.А., Х.Х., З.З., Ц.Ц., О.О., како и многу други, сѐ до исцрпувањето на азбуката, - сите овие недопирливи суштества, сретнати или не, сведочат за последната мрачна епизода на старата традиција на жртвувањето што на Балканот не престанала до наши дни.”
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
А бре, ти крстен ли си или не си, му велам, на кое име се оѕвиваш?
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
А им дојде така зашто моето име се споменуваше заедно со неговото презиме.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Преку името се сеќаваме за секој човек одделно".
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
— Аман, рекле жените, името се дава за цел живот.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Веројатно со текот на времето, ним ќе им се придружат и други автори чиишто имиња се присутни на страниците на оваа книга.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)