А Атеистичкиот музеј? Замена за една верска илузија која најмногу би го интересирала Фројд. А религијата како опиум на народот? Идеја преземена од Фоербах и другите.
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Сите владетели во сите времиња се обидувале да им наметнат лажна слика за светот на своите следбеници, но не можеле да си дозволат да охрабруваат каква било илузија која би можела да ја загрози воената делотворност.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Балтрусаитис тврди дека е докажано дека за Декарт “анаморфозата” била еден од доказите за “илузионизмот” (inganno!) на појавниот свет и сетилното доживување. (...) Од тие цртежи не учеа само градителите на театри, сценографите, кореографите, надарените мајстори за ефекти и илузии кои што ги режираа масовните процесии и триумфалните приеми, значи сите виртуози на трикови - туку и градителите на паркови.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Таа мораше да најде излез од лавиринтот на Татковите илузии кој ги замислуваше спасоносните излези, уверен дека постојат и дека се тука, блиску.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
Самиот уметник незабележано ги избегнува (ESQUIVER) тие илузии кои ги создава со директна и очигледно посебна преокупација, оптиката и консонатизмот на дисковите.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)