Така, некои изложби имаа поголемо влијание од други, како на пример изложбата УМЕТНОСТА НА КОМБИНИРАЊЕ одржана во МОМА во 1961.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
За уметникот, тогаш станува збор да одбере една или повеќе техники.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Токму оваа изложба помогна да бидат откриени многу техники и уметници. Од многубројните активности на Швитерс (колажи, типографии, поезија и литература, “work in progress”-от од MERZBAU), која ви е најблиска?
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Најголем дел од делата вклучени на оваа изложба имаа свои репродукции во придружниот каталог, но поради необичниот начин на кој материјалот е организиран, не е лесно да се пронајдат. okno.mk | Margina #4-5 [1994] 115
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Иако се дело на неговата рака, овие мали фигури тешко можат да бидат групирани заедно со неговите зрели трудови; како и да е, исто како што и билбоке-то може да се гледа како најава на неговиот понатамошен развој, овие играчки го документираат неговиот ран интерес за игри, преокупација што ќе остави трага и врз неговата уметност и врз неговиот живот, со шахот како еден екстрем, и уметничките игри, односно, неговото одбивање да ги игра - како друг.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)