Притоа, болежлив и сѐ уште до крај нездушен со луѓето, постојано се мавташе низ бостаните, низ житјата и покрај лозјата.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Во слободното време, во неделите и празниците, кога полето е празно, освен овчарите, воларите и говедарите друг никого нема таму па тоа не мора ни да се чува, сам ги истреби и ги огради изворите во Јасики - оттогаш жителите на Потковицата ги викаа Веданови Извори - а во делниците од наутро до навечер, а во убавите лета и преку цела ноќ, го обиколуваше синорот.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Ако ’ртките повеќе се оддалечеа и ако се забавеа - тогаш гавазите трчаа на прсти и му соопштуваа дека виделе срна на некоја блиска рудина или крај некој извор во гората.
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
Онаа чешмичка горе сè уште цеди по некоја капка и таа го држи животот сосема да не папса, и она изворче во подножјето на онаа стрмна меѓа близу до реката.
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)
А што се однесува до критиката, јас не ги криев нејзините извори во европската филозофска просветеност, што може да звучи и како уште еден парадокс во нашево постмодерно време.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Тоа беше еден пресушен извор во неговата насушна планина.
„Мудрецот“
од Радојка Трајанова
(2008)
На ова подрачје се наоѓа Голем Кораб - највисок врв во Македонија, 2 864 метри, највисок извор во Македонија, на 2 200 метри извор на Радика со најбистра, кристално чиста вода, богата со пастрмки.
„Тополите на крајот од дедовата ливада“
од Бистрица Миркуловска
(2001)
Нема побистри води, извори во Европа.
„Патот на јагулите“
од Луан Старова
(2000)
Па затоа, како најсилен извор во потрагата по нејзиниот живот, ми се наложи истражувањето на молкот.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
Ајде да ги вратиме наводите во нивниот “изворен” контекст и да видиме дали таквата критичка вежба ни помага да почнеме да одговараме на некои од поставените прашања. okno.mk | Margina #32-33 [1996] 16 “Богот на пишувањето е значи едновремено негов татко, негов син, и тој самиот”.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Но како можеме да зборуваме за извори во рамките на неговиот систем?
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)