Во рубриката „Уметност и разонода“ во саботниот број на Њујорк тајмс од 29 октомври 2000 година, Ентони Томасини, главниот критичар за класична музика на весникот, кој е отворено геј, објави напис за Дејвид Даниелс, прочуениот контратенор, кој во тоа време сѐ уште беше млад и надежен исполнител.108 Откако, заедно со Чечилија Бартоли, штотуку имаше објавено величествена снимка со изведба на Риналдо од Хендел, Даниелс требаше да настапи во главната улога во една нова и многу очекувана изведба во Њујоршката градска опера.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Зашто Циганка експлицитно е мјузикл за мјузиклот, сместен во контекст на водвиљот, а Милер ја поврзува мајката со пристапот до сцената, со дозволата што му се дава на настраното машко дете да изведува.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Во случајот со Циганка, тврди Милер, ликот на мајката се здобива со посебно значење.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Кога мајката наеднаш ѝ се свтрува на ќерка си во кулминацијата на крајот од вториот чин, вели Милер, Цинганка предизвикува мошне гаден шок кај геј-гледачот.
Театарската или музичката изведба во западното општество не е машко право стекнато со раѓање.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)