И оваа рака не беше родена по цел ден да куцка на тастатура, туку со мал знак да испраќа на губилиште или да дарува живот, и потоа лежерно да ја подава, за бацирака.
„Најважната игра“
од Илина Јакимовска
(2013)
Паралелата ќе беше дури и поблиска модерниот знак да содржеше и цртеж на риба!
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Мита со широко отворени очи, сврте лице кон Циљка, подигна рака и, давајќи знак да прекине, ја праша: - А да те опитам, Циљке...
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Провокаторите беа станати. Чекаа само знак да дотрчаат до мене.
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
„Ти, ти...“ му рече милиционерот и со прст, како што се повикува потчинет, му даде знак да оди кај него.
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
ДАРА: (му дава знак да ќути) Нека си почине ...
„Гладна кокошка просо сонуе“
од Блаже Конески
(1945)
Се сврте и, како да ме очекувал, ми даде знак да седнам.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
Таа само му даде знак да се качи горе, го зеде писмото и му даде два динари.
„Белиот јоргован“
од Хајди Елзесер
(2012)
Го видел и Борко кога дал знак да се почне.
„Братот“
од Димитар Башевски
(2007)
- Да, таму – потврди светлокосиот и му даде знак да молчи.
„Бегалци“
од Јован Бошковски
(1949)
Престрашен тој се сврте накај Беличот, но тој му даде знак да молчи.
„Бегалци“
од Јован Бошковски
(1949)
Му даваше знаци да пријде.
„Бегалци“
од Јован Бошковски
(1949)
Женичката пак ми дава знаци да си ставам стипса, што се вели, суста на уста. Катанец.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Оттаму една мила женичка ми дава знаци да молчам.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Арафат им даде знак да запрат. Ме прегрна.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Притрчаа неговите бодигарди, дискретните чувари на редот и изненадувањата.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Средовечен маж со рака ни даде знак да застанеме и нешто нѐ прашуваше на албански.
„На пат со времето“
од Петре Наковски
(2010)
Најпосле, ја измолкна свирката од градите, даде знак да се постројат девојките.
„Големата вода“
од Живко Чинго
(1984)
Коле стрчна на чело и ни даде знак да се построиме.
„Дружината Братско стебло“
од Јован Стрезовски
(1967)
Низ книгите ги откривавме и нејзините сликари, Карпачо и Белини, Џорџоне и Лото, Тицијан и Веронезе, Тинторето и Тиеполо.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Кога ќе забележеше дека не можам да го следам во она што ми го кажуваше, правеше еден гест кој ни беше како поздрав, а и како знак да ја смениме темата за која разговаравме: со врвот на показалцот ми го допираше челото, па врвот на носот, па усните, и започнувавме да зборуваме за нашите мечтаења – посакувавме да заминеме за Венеција, само тој и јас, Венеција, која во копнежот по нашето заедничко постоење во тој град трепереше онака како што замислувавме дека трепери Месечината во водата на венециските канали, Венеција, со архитектура налик на тантела, која видена во книгите за тој град, пред нас во нашите замисли постоеше пореално и посилно отколку пред очите на многумина од оние кои биле таму, Венеција, секогаш кога ќе ја споменевме, како во некоја игра си ги приближував поддланките, спојувајќи ги местата на пулсирачките жили од двете раце, ги извивав малку прстите, правејќи така гондола, и запловував со гондолата- раце по воздухот.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Наставникот со рака им даде знак да седнат.
„Тополите на крајот од дедовата ливада“
од Бистрица Миркуловска
(2001)
Сталинка, со силен напор, се ослободи од леко држаното јаже. Чанга ни даде знак да ја оставиме.
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)
Трајче рече: „Грацио!“. „Боно бамбино!“ - го пофали војникот со брадичката, го помилува и му даде знак да си оди.
„Волшебното самарче“
од Ванчо Николески
(1967)
Капинка сака да се расплаче. Јас ѝ ја фаќам устата, ѝ ја затинам. Ѝ давам знаци да молчи.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)