Нема повеќе примарни сцени, туку родителски сојузи; нема веќе потиснување на сексуалните желби кон родителите, туку детето ги „поништува” своите едиповски копнежи.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Укажавме на желбата да се биде мртов, на желбата кон не-битието, како на најопасна желба кон која може да се стреми.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Затоа љубовта, симпатиите, ни беа насочени кон него, а желбите кон партиските силници.
„Календар за годините што поминале“
од Трајче Кацаров
(2012)
Мојата желба кон тебе станува очајничка.
„Пловидба кон југ“
од Александар Прокопиев
(1987)
Во ниеден случај не сакам да бидам таков, немам желба кон тоа, сакам само да бидам непознат старец.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Иако самата сексуална желба може да биде независна од родовата ориентација, а сигурно се разграничува од неа, сексуалната желба во еден хетеронормативен свет сигурно тесно ќе се поврзува со родовата ориентација бидејќи и двете се кодирани една во однос на другата.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Милдред Пирс ви е добар пример.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Да те привлекува еден пол е да чувствуваш како да му припаѓаш на другиот пол.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Односно, искуството на чувствување сексуална желба кон припадници од еден конкретен пол им претставува, како на другите, така и на лицето (геј или стрејт) што ја доживува, однос на сличност, на наликување, на идентитет или на некој друг вид структурна сообразност со вообичаената родова улога на припадниците на другиот пол.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Како адаптација на мошне перверзниот истоимен роман на Џејмс М. Кејн од 1941 година, со неговите мрачни упатувања на мајчината прикриена, родоскверна желба кон сопствената ќерка, холивудскиот продуцент Џери Валд, сценаристот Раналд Мекдугал и режисерот Мајкл Кертиз ја преобразиле Милдред Пирс во релативно морална приказна.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Затоа, за секој што живее во свет на хетеронорми, доживувањето сексуална желба за маж е заземање положба на субјект која се смета за соодветна за жените, во смисла на тоа дека со право им припаѓа на жените – а со тоа и положба на субјект која културно се идентификува и се интонира како женска.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)