Ефектот беше да ги убеди владејачките групи во сите земји дека уште неколку атомски бомби би го означиле крајот на организираното општество, па според тоа и на нивната власт.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Беше свесна дека токму на овој ефект беше паднал и некој друг пред него .
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Ефектот беше возбудлив, ослободувачки, многу позитивен.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Со продорен глас им укажуваше на членовите од Законот и потоа им пишуваше казни, додуша на листови од тефтерче со Вини пу и моливче кое оставаше светкави, виолетови траги (во кое инаку ги запишуваше телефоните на клиентите) но, без разлика, психолошкиот ефект беше постигнат, а возачите посрамено и повнимателно продолжуваа понатаму.
„Сонце во тегла“
од Илина Јакимовска
(2009)
Како и секоја промена од сожалување, ефектот беше разочарувачки спротивен.
„Ниска латентна револуција“
од Фросина Наумовска
(2010)
Во еден кожњачки бар во Мексико Сити, по име Кај Том, каде што отидов летото 2006 година, на екраните без звук се прикажуваше геј-порно, а од звучниците трештеа сопрански арии од велики опери.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Крајниот ефект беше неочекувано сладок – истовремено и многу соодветен, многу смешен, па дури и прилично секси.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Со воведувањето на оваа одредба, намерата беше да се спречи штетната транзициска практика, но реалните ефекти беа незначителни – бидејќи судиите се воздржуваа од изрекување на оваа казна којашто, според нивните мерила, беше сметана за „драконска“.
„Обезвреднување на трудот“
од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев
(2010)
И, овде, ненадејно кивнав.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Се случи ненамерно и одеднаш, но ефектот беше зачудувачки: сѐ стивна како на гробишта, исчезна како сон.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)