А дома, намуртеното лице на жена ми ги најавува новите сметки за струја и парно, и старите незадоволства поради брачната тескоба, додека високиот писок на децата ја дополнува нејзината безозборна тажачка.
„Слово за змијата“
од Александар Прокопиев
(1992)
Тома ми рече дека некој предходно ја отепал змијата на самиот пат и тука децата ја нашле.
„Животот од една слива“
од Зорица Ѓеорѓиевска
(2014)
Мажот во тие бракови ја задржувал својата вера, а жената својата, додека машките деца ја следеле татковата вера, а девојчињата мајчината...
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Толку децата ја засакуваа што имаа потреба и физички да се допрат до неа.
„Друга мајка“
од Драгица Најческа
(1979)
Родители, оставете ги прозорците на детската соба отворени. Нека децата ја ослушнуваат ноќта.
„Младиот мајстор на играта“
од Александар Прокопиев
(1983)
Ова беше еден од тие моменти, и јас од дете ја знам нивната величественост.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
Тодора разочарано олцна, а детето ја клоцна:
„Дали ќе е така баш најдобро, оче?“
„Вежби за Ибн Пајко“
од Оливера Николова
(2007)
Стражарот те удира со камшикот, велам, а детето ја испушта дојката и, од уста, му се истура млекото.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Секоја група деца ја чекам, а јас нема што да пречекам.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Големата река од едната страна на стопанството Острово толку многу се смали што дури и децата ја прегазуваа на најширокиот дел, а каналот оти постојано свртен кон пиперките и доматите речиси остана без вода од мовчето преку кое се влегува во населбата внатре па сѐ до спојот со реката.
„Црна билка“
од Ташко Георгиевски
(2006)
Детето ја чувствува тапата, влажна муцка врз својата тупаница и уште повеќе се обеспокојува.
„Кловнови и луѓе“
од Славко Јаневски
(1956)
Ние децата ја сакавме како да ни е наша баба, зашто нашите вистински баби останаа зад границата, едната жива, другата почината.
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)
Утредента веќе не пеела, туку со слаб глас само прашала како детето ја поминало ноќта.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Копнежливите очи ѝ згаснале како отсјајот на ѕвездите во пресушен бунар, а низ процепот се наѕирале само уште двете стаклести зеници.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
- На онаа во која детето го нацртало цветот, па кога тој овенал и исчезнал, детето ја имало неговата убавина во своето блокче.
„Билјана“
од Глигор Поповски
(1972)
И затоа децата ја мразеа поради сето тоа, со сите мали и големи последици што од тоа произлегуваа.
„Лек против меланхолија“
од Реј Бредбери
(1994)