Одеднаш и двете деца почнаа да скокаат околу него, викајќи „Предавник!“ и „Мислопрестапник!“ додека девојченцето го имитираше својот брат во секое движење.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Но кога ќе видев дека детето почнува да ме влече надвор кон излезот анаев дека за тој ден неможам да си дозволам повеќе да останам во музејот .
„Животот од една слива“
од Зорица Ѓеорѓиевска
(2014)
Дури подоцна истиот ден некој ја нашол маската натоварена како си пасе, ги собрал расфрлените работи и кога тргнал надолу кон селото, детето почнало да плаче од вреќата и така дедо Стефан останал жив и здрав.
„Крстот камбаната знамето“
од Мето Јовановски
(1990)
Дали поради искуството или од задоволство поради тоа што бргу му се олесни, детето почна да се смешка и потоа неговите дебели рачиња посегнаа по чашата со вино, барајќи да го испие виното што не успеа да го допие поради сркнувањето.
„Невестата на доселеникот“
од Стојан Христов
(2010)
„Млади деца почнаа да гинат...“ И самиот се изненади колку малку го допреа нејзините зборови.
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
Тодора го погледа со неверување, и ја стисна посилно Костадинка на гради, та детето почна да цимулка.
„Вежби за Ибн Пајко“
од Оливера Николова
(2007)
Игравме “народна” на “Плавата улица” и, едно по едно, децата почнаа да се разотидуваат.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Играта се растури, останавме малкумина и не знаевме што да правиме.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
— Мори, детево почна да ми клоца во мевот, ми вели таа, и тоа тргна кон некаде.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Кадијата седна со скрстени нозе на меката постела и ги зеде двете кадани што беа до него, таа што му висеше на вратот и онаа што му ја бушавеше косата, и ги кладе на своите колена и како деца почна да ги лула, а кон другите извика: – Фатиме, Халиле, Ремзие, Мерсиме, Атиџе, Мамуре, харфата и дајрињата.
„Калеш Анѓа“
од Стале Попов
(1958)
Децата почнаа да се претвораат во дедовци и баби.
„Јас - момчето молња“
од Јагода Михајловска Георгиева
(1989)
Но во тоа беше моќта на талентот, - кутрото дете почнало сѐ одново, храбро го поднесува и најголемиот бол.
„Големата вода“
од Живко Чинго
(1984)
Кога го видоа вака налутен, децата почнаа да му се смеат уште послатко. Умираа.
„Луман арамијата“
од Мето Јовановски
(1954)
Шестото навистина го испи малку побавно, но никој тоа не го забележа, на седмото виде само Трајанка и ѝ затупка срцето што ќе излезе победник, на осмото децата почнаа да му се смеат дека не може ни колку едно женско да биде јунак, на деветтото одвај го качуваше ридот а кога дојде до половината на десеттото, којзнае како стана, но се закашла и не го допи.
„Луман арамијата“
од Мето Јовановски
(1954)
Децата почнаа да плачат.
„Луман арамијата“
од Мето Јовановски
(1954)
Јоле го виде детето Шаркоско и вели: Чије je ово прљаво дете, детето ми вели: Што ми рече, стрико Јоне, јас му велам: Те пофали, и детето почна да се радува.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)