Нему само идеолошката анализа на уметничкото дело му овозможува да стане траен - да се одржи од онаа страна на своето почетно дејствување, да стане позанимлив на начин што го надминува вообичаеното привлекување внимание.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Го разбира дури другиот, нему делото му се испорачува.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Искуството на жалост и ветување ја воспоставува заедницата, но исто така ѝ пречи да се врзе, чувајќи го во себе залогот за друго заедништво кое, на инаков начин, ќе потпише некои сосема други договори. 4Постои нешто зачудувачко во нашиов разговор: не зборувавме за “деконструкцијата”. 4Тоа не е нужно, а баш и не препукнувам да зборувам за тоа. 4Дали поимот деконструкција го означува вашиот темелен проект? 4Никогаш немав “темелен проект”.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)