Ретроспективата истовремено презентира и многубројни ситни предмети кои, педантно наредени во витрините долж ѕидовите, пожолтеле од времето; исто така и 456 цртежи од „Secret block for a secret person“.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
По потекло од областа Преспа, во Македонија, делото ги трогна одблизу.
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)
Три значајни езуитски писатели на трактати - еден Германец, Атанасиус Кирхер (1601-1680), Италијанецот Емануеле Тезауро Athanasius Kircher okno.mk | Margina #26-28 [1995] 192 (1591-1660) и Балтазар Грасиан (1601-1658) од Шпанија во своето разгрането дело ги искажуваат бројните аспекти на “проблематиката на модерниот човек”, и тоа на најостар можен начин.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Изложбата организирана од страна на Харолд Симан, напротив, покажува дека делото на Бојс може совршено добро да се постави во простор - со мали скратувања - без оптоварувања заради некои полемики кои делото ги побудува (како идеализмот и германскиот романтизам).
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Силата и наредбите, националната љубов и разните ресентимани, фрустрации и патетики тука не можат да помогнат. »» Во ‘Логичко танцувачките фигурѝ (коишто во Дело ги пишувате заедно со Ненад Фишер) нештата често ги воопштувате до нивото на некоја словенска психолошко-историска ‘предестинација’?
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
За нив, налик на инонокластите од десетиот век кои на Исток станале познати по тоа што не верувале дека божествената Вистина може да се инкарнира во слика, ниту една изложба на Бојс повеќе не може вистински да задоволи, бидејќи уметникот не е присутен за да ја раководи инсталацијата на своите предмети. 82 Margina #11-12 [1994] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Ако во своето дело ги задржува аспектите на структурата, тие се со симетричен карактер, со канонски или еднакво важни делови, било да се присутни во истиот момент или да следуваат еден по друг во времето.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)