Од 1965. година наваму, постигнат е голем прогрес во Tran- sation Studies.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Градите го болеа од гнев, му гореа како фурна додека ги кинеше материјалите што дотогаш ги собираше – копии од поранешните устави на Република Македонија, анализи на политичката состојба од 1992 година наваму, податоци од вонредниот попис на населението и домаќинствата во 1994 година, сета онаа хартија што требаше некому (а кому ли?!) да му покаже дека она што се случува во земјата нема никаква реална причина освен нечија жед за територии.
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
Конечно, од неколку години наваму, се појавило главно во Русија, трето мислење... вистина е, според него, дека последниве (Словените) несомнено им се сродни на обеве националности (бугарската и српската) и претставуваат одделна гранка на големото словенско семејство...
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)
Поради сите тие причини, но особено поради неговата бесрамна изведбеност, изразот на машкото геј-еротско чувство нужно се зафрла во пределот на мелодрамата.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Но не се работи само за тоа дека машкото геј-чувство се принудува да заземе став на емоционална неавтентичност зашто е сведено на абјектното генеричко подрачје на мелодраматичноста.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Геј-мажите имаат и причина да се отуѓат од погубната нарцисоидност на мажественото чувство за сопствената важност, од неговата театралност што не е избавена со иронија. (Ако побудите за таквото отуѓување не се веќе крајно видливи и разбирливи сами по себе, тогаш големата и многу смртоносна доза на неиронизирана мажествена театралност што светот мора да ја апсорбира од 11 септември 2001 година наваму, и тоа како би го оправдала тоа отуѓено геј-гледиште.) Геј-мажите имаат еднакви причини да ја проѕрат неволевата мелодрама на семејниот живот, сосе нејзиното задолжително преглумување, сосе нејзиното емоционално насилство.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Да скратам, геј-мажите ја знаат – односно, барем мора да ја знаеме – цената на високата сериозност, тиранијата на општествените улоги што не можат да си дозволат да ја признаат сопствената изведбеност.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Евтим имал неколку одделенија и на грчки, ама јас освен нипја такши, нешто како пред прво одделение, го имам она што го стекнав од 1946 година наваму: две одделенија во Прилеп за една година и два класа прогимназија во една година во Гаково.
„Исчезнување“
од Ташко Георгиевски
(1998)
Веќе одамна се сеќава нужда за една книшка во која што ќе се соберат најновите народни песни каде штo се пресоздадени борбите и луѓето на востанието од 1941 година наваму.
„Од борбата“
од Блаже Конески
(1950)
29 КЕЈЏ Џон кејџ - partitura 1 Името на Џон Кејџ стана синоним за музичката авангарда од педесетите години наваму, посебно по неговите познати и сега веќе историски настапи во Меѓународното летно училиште за нова музика во Дармштад 1958 година.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Иако е познато дека младината уште од педесеттите години наваму учи со музика, работата стана критична токму со глобалното раширување на MTV, што покрај аудитивното, бара и визуелно внимание.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Се работи за два цртани (анти)јунаци, што во рекордно време станаа главни ѕвезди на MTV.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Минатата година, главните грешни јарци се викаа Beavis& Butthead.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)