Вистина, тој како и тие, кога ги презентира своите гледишта не користи отворено аргументи што се однесуваат на моралните и политички сфери.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Тоа е видливо во животот на Исус, чиј зенит беше неговото страдање на крстот.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Овие утописки гледишта тој во текот на 70-те донекаде ги корегираше, станувајќи свесен за длабоките проблеми со кои светот и понатаму е соочен, а кои не можат да се решаваат исклучиво со примена на технологијата.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Сепак, како што покажа Ричард Бернштајн, Дерида прифаќа неговите учења да имаат позитивни морални импликации како што се плурализмот и почитувањето на другиот и при претставувањето на своите гледишта тој е во одреден дел мотивиран од нив.9 Деридините морални интуиции се традиционални.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)