Се зборувало дека врвот се скусил, а бетонските бункери издржале.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Витоша сѐ уште заканува, зашто нејзините врвови се белеат...
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
Овде животот тече цела ноќ, сѐ до раните утрински часови и од овие врвови се разлеваат звуците на чардашите, кои полека се истураат и потонуваат во водите на Дунав.
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
Кровот направен од сламени долги нежни стебленца, кои од двете страни се потпираа на еден трупец, на врвот се соединуваа, па така изгледаа како капа на бунарот.
„Ветришта“
од Радојка Трајанова
(2008)
ЗАУЛЕН- завиен, на пример: скиите на врвот се заулени, завртени.
„Крстот камбаната знамето“
од Мето Јовановски
(1990)
Венезилос ќе рече: „Словеномакедонците не се чувствуваат ниту како Грци, ниту како Бугари“ (фала богу, фала богу) и се прави Абецедарот, лепата чупа п'лни вода, но под притисок на владите од Софија и Белград, се уништува, а Венезилос пак ќе рече: „Ако Словеномакедонците бараат училишта на својот јазик, јас ќе бидам првиот во Грција што ќе се заложи за нивно остварување“, но пругоре вода не се навраќа, оти и врвот се плаши од потоп,
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Вареното дрво крцна под јаките заби, на нивните врвови се собра сета негова мака.
„Кловнови и луѓе“
од Славко Јаневски
(1956)
Гол е и на самиот врв се поставени антени.
„На пат со времето“
од Петре Наковски
(2010)
Над врвот се виеја и кружеа големи крстатни орли.
„Волшебното самарче“
од Ванчо Николески
(1967)
ФЕЗЛИЕВ: Ви благодарам. (Заборавајќи на Неда, ја вади камата и со остриот врв се обидува да ја истера тапата.
„Црнила“
од Коле Чашуле
(1960)