Петок Јули Облак под прозорецот, што бара тој тука.
„Записки“
од Милчо Мисоски
(2013)
Си легна со зборот На син ми Александар и снаа ми Мирјана Не е тој тука, замина.
„Две тишини“
од Анте Поповски
(2003)
Одново откликува, ме прашува каде си, што си а јас, загледан во неа, Бог дури ми го оплакува лицето со неговата света вода, ѝ возвраќам: Еве сум, огреав и зајдувам во зборот...
„Две тишини“
од Анте Поповски
(2003)
Да беше тој тука, ќе беше поинаку.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Светот беше во пламен, а тој тука требаше да слуша за некакво русокосо девојче.
„Сонце во тегла“
од Илина Јакимовска
(2009)
Застана на едно место и се разгледа наоколу, не толку со љубопитство, колку со важност, божем целиот свет знае дека се вратил и дека е тој тука, но не истиот, туку друг, богат, испеглан и чист, човек од светот.
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)
На му пречеше ни тоа што тој тука не очекуваше на некое гоштевање иако тоа би можело да му причини задоволство, особено со оглед на можниот неуспех на неговиот потфат.
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
Ако дознае дека е тој тука, дали ќе наслушува зад некоја од вратите?
„Вежби за Ибн Пајко“
од Оливера Николова
(2007)
Го дадоа на кратко на вечерните вести, ми вели, како со моќни гестови нешто образлага, а тој тука, до мене, гледа во екранот молчејќи, како да е најнормално и јас да дознаам за неговите проблеми и планови кога дознаваат другите.
„Братот“
од Димитар Башевски
(2007)
И сѐ што правеше тој тука излегуваше дека го прави, благодарејќи им ним и на нивното проклето зборување.
„Белата долина“
од Симон Дракул
(1962)
На секој круг погледнувавме нагоре за да бидеме сигурни дека е тој тука и ќе му мавневме со рацете.
„Ласа“
од Наташа Димитриевска Кривошеев
(2011)
Само кога бевме со него тој беше спокоен.
„Ласа“
од Наташа Димитриевска Кривошеев
(2011)
А на ова кадро, тој тука сум јас.
„На пат со времето“
од Петре Наковски
(2010)
Почесто влегуваше во одајата да види дали е тој тука, и кога ќе го видеше, ќе се намуртеше и ќе излезеше.
„Јанsа“
од Јован Стрезовски
(1986)