Тој веројатно и на небото се шета лево-десно. Кај не го знае!
„Слово за змијата“
од Александар Прокопиев
(1992)
По пленувањето на 1.000 кг динамит, тој веројатно не претпоставувал дека тие ќе се снабдат со експлозив по други патишта.
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)
А можеби неговиот поглед се беше нафатил да измери уште колку чекори му претстојат до нашата куќа.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Тој веројатно само утврдуваше каде се наоѓа; или ја проверуваше точноста на оценката што ја дал пред малку за мојата местоположба?
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Сега и јас сум вмешан. Не сум сигурен колку можат да бидат разумни необмислените потфати.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
- Но Даскалов напомена да ги избегнуваме глупостите. Притоа не мислеше само на тебе.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
- Не! Не му реков. Тој веројатно наслутува.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Јас најмногу заради неговата сила, а Саше заради кафеаната во која тој веројатно, да е сопственост на татко му Филе, по цел ден би подготвувал претстави.
„Јас - момчето молња“
од Јагода Михајловска Георгиева
(1989)
- Кога е во прашање злото секој обид што може да го помогне неговото одложување или оневозможување, си го чини трудот - рече тој веројатно во желбата да му ја врати на разговорот потребната сериозност.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Не, тој веројатно не се разликуваше од своите колеги.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Затоа и во прекарот што навидум го красеше неговото име изчезнуваше наперченоста и значењето на она Грофот што требало да крие во себе достоинственост па дури и одмереност.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
„Вообичаениот симбол (како славејот, на пример, кој често се поврзува со меланхолијата), дури и ако се препознава само договорно, сепак не е знак (како семафорот) затоа што тој веројатно пак буди длабоки чувства и се смета дека поседува својства што се вон она достапно само за голото око.“ (Речник на книжевни термини) 72.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Сигурен сум дека таа ќе има различно значење таму, пред луѓето што го проживеале тој материјал, за разлика од западната публика за којашто тој веројатно во основа е егзотичен.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)