„Естетика - да, етика - не“, како да вели Гринавеј, длабоко свесен дека токму игнорирањето на досегашниот, „христијански“, етички концепт (полн со лицемерие, одминати вредности, петрифицираност) може да значи барем назнака за еден друг, посоодветен на ова време на дезориентираност, па и ако го наречеме „естетика“, тој нов концепт, таа нова вера.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Со тој нов тип на опис се спасува од заборав бујноста на едно искуство, но и се поткрепува листата на мотивот на загубата и физичкото исчезнување (експлицитна како носечка во филмот “ZOO”, како и во „Стомакот на еден архитект“ и „Давењето по броеви“). okno.mk | Margina #8-9 [1994] 39
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
А во тој нов број, на насловната страница се исцртуваше македонска куќа со напуштена тераса.
„Ниска латентна револуција“
од Фросина Наумовска
(2010)
Брус Стерлинг (Bruce Sterling), член на AAAS (Американско здружение за развој на науката), голем пријател и соработник на Вилијам Гибсон (William Gibson), големиот невроромантичар и духовен водач на движењето - и многу други, го дефинираа тој нов поим, што е во деведесеттите веќе култ: CYBERPUNK.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
И покрај тие нешта, кои требаше да му дадат на тој нов простор идентитет на човечка населба, тој претставуваше безличен геометриски свет.
„Невестата на доселеникот“
од Стојан Христов
(2010)
Америка го претставуваше тој нов свет.
„Невестата на доселеникот“
од Стојан Христов
(2010)
Марко Проказник и Геле Накотник, тој нов Чарли, го пречекаа попот зад дудинката пред напуштената крчма.
„Забранета одаја“
од Славко Јаневски
(1988)
Коњаникот со куси нозе слепо го гледаше својот творец, тој нов бог што не го започнува раѓањето на новото човештво од кал туку од суво јасеново дрво со еден Адам без Ева, првенец од кога утре ќе жугне кентавр, човек-коњ, но во затворен кесон низ кој не пробива ни вода ни човечко толкување за она што ќе се случи подоцна.
„Забранета одаја“
од Славко Јаневски
(1988)
Волците тој нов глас во нивната шума го примија отпрвин со една тишина, од која по ребрата минуваше уште поморничава неутешност.
„Белата долина“
од Симон Дракул
(1962)
Во тој нов нивни озаконет брак?
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Како ќе биде тоа? Каде ќе дојде тој нов човек?
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Под тој нов, силовит притисок, впрочем како и другите европски земји, конечно потклекна и капитулира и Грција.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Во тешките мигови на италијанската окупација епископот се доживуваше како грижлив пастир на православните островјани.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Точно е дека од тој нов живот што тој го средуваше имаше и такви поединци кои проплакаа.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)