Но, тоа не значи дека досадните работи не ми се досадни и мене.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Но, дали тоа истовремено значеше и дека тие се “уметнички” или “валкани” или “откачени” или “без заплет” или “скокотливи” или нешто сосема единаесетто?
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Кога јас го користам тој термин, подразбирам дека тие филмови се нискобуџетни и не-холивудски, обично работени на 16 мм. (за среќа, пред крајот на шеесеттите, овој термин е заменет со “независни филмови”, што е најблизу до она што тие филмови и беа).
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Меѓутоа, тој термин навистина не е соодветен, бидејќи карактерите се однесуваат на јазични единици, а не директно на поими или ствари.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Но, бидејќи „ние” (народот, нацијата, колективот) владее со „постоењето”, тој термин го употребувам во смисла на тоа владеење, а не на самото постоење кое му се измолкнува на секое „ние”. »» Дали ирониската дистанца е спас?
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Станало обичај тој термин да се применува и за слични писма од други култури, како што се хетитското и мајанското писмо; но најразвиениот систем на хиероглифско писмо несомнено е египетскиот.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Тој термин не беше лош од турско гледиште, а од грчко тој беше многу удобен, зашто со него најубаво можеше да биде искажан презирот и омразата на Грците кон нас.
„За македонцките работи“
од Крсте Петков Мисирков
(1903)
Не можеме да знаеме сигурно што Кондијак подразбирал под “наука”, но тој сигурно го немал ограниченото значење што ние сега го имаме за тој термин.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Бидејќи како што философот од 18 век Кондијак (Condillac), (во Дерида, 1987, стр. 103) напишал: „Дали сакате да ги научите науките со леснотија? Почнете со учење на вашиот сопствен јазик“.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Ми се допаѓа да се сметам себеси за Советски уметник, но не ми се допаѓа врската со омаловажувачките значења кои историчарите му ги прилепуваат на тој термин.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Што всушност се промени во вашата перспектива како уметник?
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Една вечер во Гњилане бев на стража, од 10 до 12 часот, навечер, не знам зошто секогаш ме ставаа на стража во тој термин.
„Три жени во три слики“
од Ленче Милошевска
(2000)
Јас и Добрила, која беше исто така од Прилеп, бевме членови на Пропагандниот отсек.
„Три жени во три слики“
од Ленче Милошевска
(2000)