Зошто тој стил се нарекува азијански?
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Читаш, се газиш од смеење и се прашуваш "– Могуќе ли е?"... И овој текст е нешто слично, у тој стил, ама не баш.
„Тибам штркот“
од Зоран Спасов Sоф
(2008)
Може да навлезе во формата, но не и во нејзината содржина.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Може да го опише стилот, но не и значењето на тој стил.
Стилот има содржина.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Најпосле, дури и најмал отклон од тој стил, дури и блага замена на тој изглед може да го упропасти целиот ефект, да ви ја дупне возбудата и да ви ја спласне заинтересираноста.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Тој, всушност, мора да има содржина за да биде стил.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Во најдобар случај, токму тоа е она што успеала да го постигне Зонтаг, иако склона да го помати.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
На пример, ги претставува своите „Белешки за ‘кампот’“ како опис на „сензибилитетот или вкусот“.389 Но она што навистина го опишувала во тој есеј е стилот на однос кон разни културни предмети.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
А она што се обидувала да го конкретизира е точното значење на тој стил.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Всушност, првобитниот наслов, или барем првата одредница, на нејзиниот есеј бил „Кампот како стил“.390 Кампот, најпосле, не е формална особина на некој предмет; тој не е некој особен, вроден артефакт на стилот – односно, естетика.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Но, со тоа што упатуваат на кампот, сепак, признаваат дека се вклучени во културна и естетска практика што им е карактеристична на геј-мажите, дека се подготвени да се впуштат во конкретен однос со филмот, однос кој им е наменет ним од страна на машката геј-култура, како и дека имаат волја да заземат став кој на некое рамниште го разбираат како претставителен за еден изразито машки геј-стил на културно дисидентство, машки геј-стил на отпор кон прифатените главнотековни вредности.187
Од што се состојат тој однос и тој стил?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Критиката на црната серија (филм ноар), и покрај сета своја префинетост и сите постигнувања, не може да ни помогне тука; нема што да каже за особеното значење на овој стилски елемент во контекстот на овој филм.380
Точниот ефект што тој кадар, осветлувањето на лицето и самото лице го произведуваат го надминува она што техничката анализа на визуелната реторика во кинематографијата ни овозможува да го доловиме, зашто визуелната анализа не може да навлезе во контекстуалната, општествена димензија на сликата.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)