Но ете, откако го фрли тој сомнеж на него, зборуваше нешто нејасно за тајни канали преку границата на нашиот јужен сосед, за шверцување мигранти од Тунис, Мароко, Алжир, Нигерија, Авганистан и Пакистан, за луѓе од Кратово ангажирани околу некаков илегален логор за азиланти, за соработници на Ниротакис од Србија и Унгарија, за земји од Европа.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
Пропаѓам полека, но сигурно. Дај ми ги рацете Нино.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
Јас молчев.. „Чувствувам дека тој сомнеж ме подзема како жива песок.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
Ако има некаков сомнеж дека стрејт-културата и геј-културата, без разлика на сексуалноста на поединците што учествуваат во тие култури, различно ја сфаќаат логиката на жанрот, па затоа и различно реагираат на поставувањето ужасни или трагични ситуации – ако има каков било сомнеж околу нешто од ова, еден поглед на следниов пример ќе биде доволен да го разбие тој сомнеж.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)